Gå til innhold

Et lite kjæresteproblem (forholdet fungerer-vi har ikke tenkt å gjøre det slutt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjæreste er blitt enig om å ha noen dagers pause fra hverandre, jeg tror han er litt lei mitt mas :P

Så derfor skal han ta kontakt når han føler for at vi skal finne på noe, slik at han ikke føler seg så veldig forpliktet hele tiden. Nå har det gått et par uker og han har ikke tatt kontakt. Vi har møtt hverandre og slikt pga fester og andre arrangement, men ikke bare oss to. Jeg synes det har tatt litt lang tid. Vi ble enige om at det ikke måtte gå for lang tid. Jeg fikk vite i går at han skal på fest nå i helgen, og synes det var litt kjipt at han ikke spurte om jeg ville være med. Selvfølgelig skal han få lov å dra på fest alene, men det er jo kjekt å omgås felles venner selv om vi ikke bare er oss to.

Ikke misforstå meg, det er ikke en lang pause, slik noen har. Dette er ikke pga. vi skal avslutte forholdet, det er kun for å finne en balanse som passer oss. Jeg lurer litt på om jeg kan hinte frem at jeg har lyst å være med eller at jeg ikke har noe å gjøre på kvelden, slik kan kanskje tar hintet..hmmm..hva skal jeg gjøre?

Jeg vil jo ikke at han skal føle seg presset til å være med meg.

Anonym poster: 1798d9460618867a0daff30507f5e77f

Videoannonse
Annonse
Gjest RockOn
Skrevet

Hvis forholdet fungerer så trenger dere vel ikke noe pause?

På meg virker det som om dette ikke er særlig gjennomtenkt, i hvertfall ikke prata godt om. Man tar ikke en pause i et forhold hvis ikke det er et problem?

Også to uker uten kontakt...

Et du sikker på at han ikke bare slår opp på en veldig feig måte?

AnonymBruker
Skrevet

To uker er ikke så mye da. Gi det en to-tre uker til, så se hvordan situasjonen er.

Anonym poster: b41eae77bf41b92011fb5b5a3f41a11e

AnonymBruker
Skrevet

Dere har ikke pause, han har gjort det slutt uten å informere deg om det.

Anonym poster: a8df006b2f7d15aa59833bfa4aedc682

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at dere kan tro det, men som sagt så prøver vi bare å finne en "balanse". Jeg vil være med han så ofte jeg kan, og han vil ha et par dagers pause av og til. Jeg vet han har hatt litt å gjøre i det siste også.

Men spørsmålet er: skal jeg hinte slik jeg skrev? Jeg har litt lyst å finne på noe med han, men også andre. Da er det jo ikke slik at han "må" snakke med meg/være med meg hele kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal alt skje på hans premisser, egentlig? Føler du deg ikke ganske verdiløs?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal alt skje på hans premisser, egentlig? Føler du deg ikke ganske verdiløs?

dette er noe vi er blitt enige om

AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje sitte ned foten etterhvert. Det er langt i fra normalt, og burde ikke være akseptert, å bli behandlet på denne måten.

Anonym poster: b41eae77bf41b92011fb5b5a3f41a11e

• Liker 2
Skrevet

Du virker veldig naiv du.

Hvis han vil ta et par dager for seg selv så får han gjøre det,men å ta en lang pause er bare teit.

Og han viser ikke interesse i deg heller da.

Når menn ikke invisterer i deg, er det på tide å slå opp, det lærte jeg på en PUA side.

AnonymBruker
Skrevet

dette er noe vi er blitt enige om

Fordi du ikke vil gjøre det slutt, men kom igjen, hva slags "forhold" er dette egentlig? Du kan ikke kontakte ham fordi han synes det er "mas", men du skal sitte og vente tålmodig på ham?

Han bryr seg null om deg om dette er tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Du virker veldig naiv du.

Hvis han vil ta et par dager for seg selv så får han gjøre det,men å ta en lang pause er bare teit.

Og han viser ikke interesse i deg heller da.

Når menn ikke invisterer i deg, er det på tide å slå opp, det lærte jeg på en PUA side.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...