Kvist Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Hvor kan jeg kjøpe en pen, plain body? På alle butikker som fører barneklær. Body er ikke et plagg voksne skal bruke
Sexy:) Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2013 På alle butikker som fører barneklær. Body er ikke et plagg voksne skal bruke Hvorfor ikke?
Kira-delta Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 De har vanlige singlett-bodyer på H&M. Med min firkanta kroppsfasong holder ingen singletter seg nedi skjørt og bukser, derfor foretrekker jeg bodyer 1
Sexy:) Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2013 De har vanlige singlett-bodyer på H&M. Med min firkanta kroppsfasong holder ingen singletter seg nedi skjørt og bukser, derfor foretrekker jeg bodyer Får se der en gang til. De gangene jeg har vært der har de ikke hatt det. Helt enig med deg!
Kira-delta Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Får se der en gang til. De gangene jeg har vært der har de ikke hatt det. Helt enig med deg! Jeg kjøpte et par hvite rett før påske, men det kan jo være at hver butikk tar inn forskjellig.. Det er jo ikke sånn at man bare går med body og sko liksom sånn som barn. Dessuten er det bedre å ha en singlett som holder seg på plass enn en man må drive og dra ned under skjørtet hele tiden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå