Gå til innhold

Hvor har det blittav Idolene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker du navnene på de som har vunnet Idol opp gjennom årene? og hvem har blitt nr 2?

Og ikke minst: hvor ble de av?

De gjøres landskjent gjennom konkurransen. Får platekontrakt. Turne. Alt blir lagt til rette for å bli "store"artister. Likevel feiler det. År etter år. Hvorfor?

Anonym poster: 3ef9698001ef462f7efde25a4b2002ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som skjønner at musikkbransjen er tøff! De som melder seg på idol, forventer å bli behandlet pent, men når de står på egne bein så får de hverdagslivet mitt i fleisen.

• Liker 3
Skrevet

Er Kurt og Tone da... resten vet jeg ikke hva skjedde med...

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Husker ingen andre enn Kurt, Kjartan, Glenn og Jorunn. De tre sistnevnte har man jo ikke hørt fra siden de vant idol. Hvem vant i fjor igjen? Jenny? Eller var det x-factor hun vant?

Skrevet

Tror jeg har sett henne blitt kalt Idol-Jenny i VG. Hun forsvant jo hun også da.

Skrevet

Kurt Nilsen

Tone Damli

Alejandro Fuentes

Aleksander with

Husker også Sandra Lyng Haugen også hun Maria haukaas eller noe sånt. Gaute Ormåsen var jo med i kjendis 71 grader nord nettopp.

Også husker jeg Vivian Sørmeland da for hun kjenner jeg litt.

AnonymBruker
Skrevet

Det lønner seg nok ikke å vinne. Andreplassinnehaverene har jo kommet lengst.

Margaret Berger må man jo heller ikke glemme her. Ellers har Masi81 nevnt de andre.

Anonym poster: d92d8bc43e7773cbae5ab3d9cdc5391c

AnonymBruker
Skrevet

Malin Pettersen (Lucky Lips)

Anonym poster: ef726009c95340de1eb5c0a44f148924

AnonymBruker
Skrevet

Eva W. Skram har klart seg bra.

Anonym poster: bb6c6281ce0fa01d76d4d51c0d71d793

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Og Linnea som fikk "gjennombrudd" med Donkey Boys

Men av vinnerne så husker jeg bare Kurt...ja også Jorun som jeg husker sang helt forferdelig surt

Skrevet

Er Kurt og Tone da... resten vet jeg ikke hva skjedde med...

Tone er vel mest kjent for å være.... pen og prkåt? I min bok har hun null artisttalent dessverre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alexander Denstad Width gjorde det bruktbart i Japan. Jorun Stiansen har vel gjort opptil flere comeback, uten neveverdig suksess. Glenn tror jeg har gått tilbake til det han gjorde før Idol, synge på puber og mindre arrangement.

Hvorfor det blir sånn? Deltakerne blir jo hausa voldsomt opp i løpet av det snaue halvåret Idol varer. Men etter finalesendinga er all spenning borte, og man begynner straks å lete etter Norges neste superstjerne - i Norske talenter, X-faktor, the voice+++ Det er prosessen som er interessant, ikke resultatet. For noen kan nesten Idol-stempelet bli negativt (10 år etter man var med, er man fremdeles "Idol-Kjartan").

Anonym poster: 97ca14b05a6c49ddbbe3039b77100159

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jorun vant fordi hun var en kul jente som hatet å gå i kjoler og var litt tøff i kjeften. Hun vant med det imaget.

Men etter at hun vant, ble hun dollet opp i kjoler og imaget forsvant og da ble det ikke mye igjen.

Anonym poster: bb6c6281ce0fa01d76d4d51c0d71d793

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mest 14isser som stemmer de frem...

Anonym poster: b5283abe5b0b3dd3cbddcd7740f15202

AnonymBruker
Skrevet

Hvor blir det av dem? Aner ikke, men når det en gang i blant blir skrevet om dem, blir de kalt for "hun som vant idol i 2006" og "han som vant idol i 2009", etc.

Anonym poster: d73ab652ffd59387b7d1c69f4dcf9fdb

Skrevet

Tone er vel mest kjent for å være.... pen og prkåt? I min bok har hun null artisttalent dessverre.

Jepp, sånn er det i dag...

• Liker 1
Skrevet

Bjørn Johan Muri, såvidt.

Gabrielle (var vel X-faktor) har jo hatt et par hits og nesten klart seg bra, hun kom på 7. plass eller noe?

AnonymBruker
Skrevet

Kjartan har fått fast jobb i Viking Fotballklubb hvor han jobber som speaker og intervjuer - han har klart seg veldig godt :kul:

Anonym poster: ba8a22f82b4798bd2895d8b742edbc8f

AnonymBruker
Skrevet

Kjartan har fått fast jobb i Viking Fotballklubb hvor han jobber som speaker og intervjuer - han har klart seg veldig godt :kul:

Nå har jo ikke det så mye med Idol å gjøre da. Kan ikke si han har gjort det bra som artist.

Anonym poster: 64bba9f4b22ff8bd0670bdaacd72b0e9

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo ikke det så mye med Idol å gjøre da. Kan ikke si han har gjort det bra som artist.

Anonym poster: 64bba9f4b22ff8bd0670bdaacd72b0e9

Tror nok at Idol var en døråpner for jobben som speaker på Viking Stadion.

Han har en flott stemme og er ettertraktet for jobb på julebord ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...