Gå til innhold

Han har så mange ekser :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig feil av meg å bli skeptisk av den grunn...? Jeg vet at fortid er fortid, men jeg kan ikke for det; jeg blir litt forundret når han har en fortid med så mange damer...?

Anonym poster: 92b35f833bc3760da662ad529be2b937

Videoannonse
Annonse
Gjest vilma2000
Skrevet

Hvor mange er mange? Hvor gammel er han? Var forholdene lange? Ser ingen grunn til å være skeptisk hvis han er en hyggelig og ordentlig fyr.

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet er vel hvorfor du blir skeptisk. Er det fordi du tror at han fortsatt er en player og du er redd for at han skal såre deg? Eller er det ander grunner bak.

Jeg syns forøvrig ikke det er så nøye hvor mange ekser man har. Alle har fortid.

AnonymBruker
Skrevet

Han sikkert bare én som betyr noe for ham.

Anonym poster: a6fd08128bb59e125b58a5163dc33ed1

AnonymBruker
Skrevet

*har

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange det er snakk om, jeg. Han er 29. Varierende varighet, men det er jo ikke sånne suuuperkorte "tulleforhold" såvidt jeg vet. Jeg føler ikke jeg kan spørre heller, for jeg har ikke noe med det.

Jeg er bare veldig redd for å bli såret. Selv har jeg vært singel i 2,5 år, og før det var jeg i et forhold som varte i 5 år. I den perioden jeg har vært singel har jeg vært borti så mange drittsekker, at jeg automatisk tar på meg rustningen. Det er egentlig veldig urettferdig av meg, ovenfor mennene jeg treffer.

Denne gangen er det altså antall ekser som bekymrer meg, men det er kanskje bare et godt tegn at det ikke er noe annet enn det...?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange det er snakk om, jeg. Han er 29. Varierende varighet, men det er jo ikke sånne suuuperkorte "tulleforhold" såvidt jeg vet. Jeg føler ikke jeg kan spørre heller, for jeg har ikke noe med det.

Jeg er bare veldig redd for å bli såret. Selv har jeg vært singel i 2,5 år, og før det var jeg i et forhold som varte i 5 år. I den perioden jeg har vært singel har jeg vært borti så mange drittsekker, at jeg automatisk tar på meg rustningen. Det er egentlig veldig urettferdig av meg, ovenfor mennene jeg treffer.

Denne gangen er det altså antall ekser som bekymrer meg, men det er kanskje bare et godt tegn at det ikke er noe annet enn det...?

Hva begrunner du denne mistanken din med da?

Du sier du ikke vet hvor mange. Og at det ikke er suuuperkorte tulleforhold, såvidt du vet hvert fall. Og ja, som det er nevnt tidligere, fortid er jo fortid. Selv en utagerende adferd, OM det en gang har vært det. Folk forandrer seg jo normalt sett når en blir mer moden og.

Og alle har en fortid.

AnonymBruker
Skrevet

Hva begrunner du denne mistanken din med da?

Du sier du ikke vet hvor mange. Og at det ikke er suuuperkorte tulleforhold, såvidt du vet hvert fall. Og ja, som det er nevnt tidligere, fortid er jo fortid. Selv en utagerende adferd, OM det en gang har vært det. Folk forandrer seg jo normalt sett når en blir mer moden og.

Og alle har en fortid.

Begrunnelsen for "mistanken" om mange ekser? Jeg har kjent ham i mange år, men har aldri brydd meg om det på den måten tidligere, derfor har jeg ikke holdt telling. Det er vel ingen krise med mange ekser antar jeg. Fra hans point of view kan det jo virke like merkelig at jeg har vært singel og ikke i nærheten av et forhold på så lenge.

Uff. Det er virkelig urettferdig av meg å holde på sånn, men man blir så skeptisk etter å ha tråkket i salaten mange ganger...

AnonymBruker
Skrevet

Begrunnelsen for "mistanken" om mange ekser? Jeg har kjent ham i mange år, men har aldri brydd meg om det på den måten tidligere, derfor har jeg ikke holdt telling. Det er vel ingen krise med mange ekser antar jeg. Fra hans point of view kan det jo virke like merkelig at jeg har vært singel og ikke i nærheten av et forhold på så lenge.

Uff. Det er virkelig urettferdig av meg å holde på sånn, men man blir så skeptisk etter å ha tråkket i salaten mange ganger...

Salattrakking er aldri noe moro. Og du har kjent ham i mange år, men har ikke brydd deg og derfor ingen telling. Har ham fortalt deg om disse "erobringene" sine underveis altså?

Og joda, meget mulig at han synes du er vel så merkelig som han selv. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Salattrakking er aldri noe moro. Og du har kjent ham i mange år, men har ikke brydd deg og derfor ingen telling. Har ham fortalt deg om disse "erobringene" sine underveis altså?

Og joda, meget mulig at han synes du er vel så merkelig som han selv. ;)

Absolutt ikke fortalt meg om erobringene sine, men vi er fra samme sted. Facebook osv :)

Jeg fikk vel en grei forklaring i sta, helt uoppfordret. Tør ikke legge det her, hvis noen jeg kjenner eller i aller verste fall han skulle lese dette :)0

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke fortalt meg om erobringene sine, men vi er fra samme sted. Facebook osv :)

Jeg fikk vel en grei forklaring i sta, helt uoppfordret. Tør ikke legge det her, hvis noen jeg kjenner eller i aller verste fall han skulle lese dette :)0

Så bra. Det beste er når det kommer uoppfordret. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eks (han er 29) som har hatt maaange relativt korte forhold bak seg, de lengste varte nok knapt ett år. Jeg tror han er avhengig av oppmerksomhet og det å være forelsket, og er overhodet ikke moden på det punktet. Han er veldig selvsentrert og gnien... Håper det ikke er han du er sammen med. :P

Anonym poster: 9e8e05126733b26858a50961e8177cd8

Skrevet

Det viktigste og rette man kan gjøre når man involverer seg med et nytt mennesker er å ikke dømme personen ut i fra tidligere erfaringer. Det skaper bare ubalanse i deg selv. Hva han har gjort mot andre, eller før du kom inn i bilde definerer ikke deres forhold. Jeg har sett mange playere som har funnet den rette og bare endret seg totalt etter en liten stund.

Dine følelser må du selv ta kontroll over. Gi han en sjanse og ta smellen hvis smellen kommer. Ikke vær redd for å føle fordi du er redd for å bli såret, for den usikkerheten du da viser ødelegger bare for deg.

Skrevet

Er det veldig feil av meg å bli skeptisk av den grunn...? Jeg vet at fortid er fortid, men jeg kan ikke for det; jeg blir litt forundret når han har en fortid med så mange damer...?

Et dårlig tegn. Det sier seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...