Gå til innhold

hvilken bryllupsbil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dette henger litt sammen med et annet tema her men jeg lurer litt på hvordan bryllupsbil dere skal ha?

Selv vurderer jeg å pusse opp min første bil. En gammel boble. Det er kanskje vanskelig å komme seg ut og inn pent der?

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha en hvit Rolls Royce. icon_smile.gif12

Skrevet

Vi skal ha en hvit cadillac. Hehe.gif12

Skrevet

Pappas mørkeblå Rolls Royce Cadillac!!

Det blir fint ja!

Skrevet

En svart Buick 1941-modell icon_smile.gif Den er så fin icon_smile.gif 12

Skrevet

Sort limousine fra Lincoln Limousine12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har 5-600 m fra kirka til festen. Vi vurderte hest og vogn, men har bestemt oss for å gå..

icon_smile.gif

Skrevet

Vi håper på bra vær og skal ha hest og åpen vogn. Blir det regn får vi ta pappas bil. Det er en Opel astra sportsbil. Men som sagt vi staner på godt vær og kjører med hest og vogn. icon_smile.gif

Skrevet

Vi skal låne min onkels BMW....den er stor og romslig:-)

12

Skrevet

Anonym: skal dere også ha løper lang veien der dere skal gå med tusenvis av tilskuere jublene ved siden av? icon_lol.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-07 19:17 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

ha ha. nei det skal vi ikke. det er rett og slett fordi vi synes det er dyrt å betale 2000,- for å bli kjørt det stykket. Dessuten kan det bli koselig å gå, selv om det ikke er like "høytidelig" som å bli kjørt.

icon_smile.gif

Skrevet

Vi skal ha naboen sin bil, 65 modell Ford Lincoln cabriolet icon_biggrin.gif

Skrevet

Det var ikke vondt ment altså anonym. Synes det er flott om man går jeg, men jeg så liksom for meg prinsessebryllupet med en gang jeg da. icon_wink.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...