Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er havnet i en meget rar situasjon. Er ei jente på 31 år som lurer på om jeg er forelsket i bestevenninnen min. Jeg tenner ikke på henne seksuelt, ellers har jeg alle teng på at jeg er forelsket i henne. Siden vi begge er single nå, bruker vi masse tid sammen, overnatter hos hverandre og så videre.. Men dette er veldig vanskelig å takle for meg for er kjempetrist med tanke på at jeg aldri vil få noe mer med henne, tanken på at hun skal få seg kjæreste osv.. Har bare tent på menn før.

Hva skal jeg gjøre? Er jo ikke bare å bryte med bestevenninnen min. Vi har felles vennekrets også så dette er meget komlipisert.

Jeg ønsker familie og en mannekjæreste.. Vil følelsene for henne kunne gå over selv om vi har kontakt?

*forvirra* og *smågal*

Trenger seriøse råd!

Anonym poster: 927af6cd34814e496e016ab4566b2fda

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel bifile tendenser da. Bare ta det rolig, det roer seg. Det er jo en mann du vil ha :)

Anonym poster: 31ff4b430503aa7956312e15825c5fd0

AnonymBruker
Skrevet

Bare ett svar??

AnonymBruker
Skrevet

Bare ett svar.

Anonym poster: 7af963604c6f902a9e33c1387e0d4c7f

AnonymBruker
Skrevet

Altså, et seriøst svar: det er bare du som vet hva du føler.

Men hva er det du er redd for? Barn og alt det der, se bort fra det? Hva er det du egentlig er redd for? For å bli avvist, ikke sant? Det ligger så tydelig i alt du forteller, du er livredd for å bli avvist av henne.

Hvis dere har et så nært forhold som du forteller dere har (overnatter hos hverandre også, osv) så tror jeg hun oppriktig er glad i deg samme hva. Kanskje hun ikke har romantiske følelser for deg, men hun er uten tvil oppriktig glad i deg for det om.

Så lenge du gjør det tydelig at du også er glad i henne og hvis hun ikke føler det samme så aksepterer du det så tror jeg at det går fint.

Men det er du som kjenner deg selv, dine følelser, og din venninne best. Det er du som sitter med svarene.

Anonym poster: 6f6600cb1c92ca3e3b4c2bbab2ba09e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo hva jeg føler og jeg vet at hun overhode ikke har noen lignende følelser for meg. Hun snakker med gutter hele tiden og er på jakt etter guttekjæreste..

Det jeg ønsker svar på er om dere trur mine følelser for henne kan gå over når vi har kontakt, for klarer jo ikke gå sånn som dette lengere men vil helst ikke bryte vennskapet..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har seksuelle følelser så er du vel ikke direkte forelsket..? Er du redd for å miste vennskapet hvis hun finner seg en mann? Uansett jeg ser ingen grunn til å bryte vennskapet, tror nok dette går over.

Anonym poster: 0141d0f6b96bec15f50661548fe433ab

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke redd for å miste vennskapet men takler ikke at hun har en som blir enda mer nær. Da vil det jo være han som er sammen med henne hele tiden og ikke jeg. Ønsker ikke sex nei, men å være sammen med henne hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...