Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Jeg har prøvd alt mulig, men det går ikke. :(

Anonym poster: fe18eec25284748dd3dced6629752857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker ikke hvis den du sender det til har iMessage skrudd av/ikke har tilgang på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke hvis den du sender det til har iMessage skrudd av/ikke har tilgang på nett.

Jo det har han. Det er han som fortalte meg om det. Og så virker det ikke. Alle meldingene blir grønn. :(

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å hjelpe deg når du bare skriver at du har prøvd alt mulig. Hva er alt mulig?

Har du f. eks slått på iMessage og lagt inn adr/nummer? Har du lest veiledningen og gjort slik som det står? Hvis du har gjort det, har du prøvd å slå av og på telefonen?

Anonym poster: a261258b17915bf37e8dd35da3733921

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Har slått av og på telefon. Slått imessage av og på. Både nummer og email er regostrert, men nummeret er grått og ikke svart. Prøvde å fjerne mailen, sånn at imessage ble tvunget til å bare bruke nummer. Jeg har sjekka apple support og andre forum, og jeg vet at mange har problemer. Jeg vet bare ikke hva annet jeg kan gjøre. :(

Ingen som har hatt provlemer, men fikset det?

AnonymBruker
Skrevet

Siden vi allerede snakker om iMessage så har jeg et tilhørende spørsmål: er det vanlig å få tekstmeldinger og iMessage i samme navnevindu? Jeg får alt under hverandre, men ei venninne jeg tekster mye med får det på to ulike steder, og hun må stresse mye med å finne frem meldingene når vi kommuniserer med dårlig nett, da det blir noen tekstmeldinger og noen iMessage. For meg er det ett fett om man har nett eller ikke, da det kommer i samme vindu.

Anonym poster: d7098dfee098ac565a5a4094a80f8c27

AnonymBruker
Skrevet

Siden vi allerede snakker om iMessage så har jeg et tilhørende spørsmål: er det vanlig å få tekstmeldinger og iMessage i samme navnevindu? Jeg får alt under hverandre, men ei venninne jeg tekster mye med får det på to ulike steder, og hun må stresse mye med å finne frem meldingene når vi kommuniserer med dårlig nett, da det blir noen tekstmeldinger og noen iMessage. For meg er det ett fett om man har nett eller ikke, da det kommer i samme vindu.

Anonym poster: d7098dfee098ac565a5a4094a80f8c27

Jeg får det på samme måte som deg. Untatt fra 1 person. Der får jeg plutselig sms'er fra en mailadresse :klo:

Anonym poster: 3584fc1f23c2e6fcc22d9bdf29cb1837

Skrevet

Det hender visst at iMessageserveren får hikke, jeg hadde problemer med å sende bildemeldinger, men fikk motta bilder og sende meldinger med kun tekst-og plutselig funket det igjen.

Har også slitt litt med nye iPhonebrukere havner i to forskjellige meldingstråder, en med mailadresse (iMessage) og en med tlfnr. Jeg har lagret mailadressen i kontakter sammen med tlfnr til vedkommende og da har alt kommet inn på samme.

Noen ganger får jeg meldinger fra gubben i USA pr e-post. DET er irriterende!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender visst at iMessageserveren får hikke, jeg hadde problemer med å sende bildemeldinger, men fikk motta bilder og sende meldinger med kun tekst-og plutselig funket det igjen.

Har også slitt litt med nye iPhonebrukere havner i to forskjellige meldingstråder, en med mailadresse (iMessage) og en med tlfnr. Jeg har lagret mailadressen i kontakter sammen med tlfnr til vedkommende og da har alt kommet inn på samme.

Noen ganger får jeg meldinger fra gubben i USA pr e-post. DET er irriterende!

Tusen takk! Jeg hadde ikke mailen hans i kontaktlisten, men når jeg fikk det, så gikk det bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...