Gå til innhold

Engangskameraer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror vi hadde 4 eller 5 stk jeg...de fleste ble tatt under middagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vi skal ha engangskamera sammen med gjesteboken. Toastmaster skal oppfordre alle til å skrive en hilsen og ta bilde. Vi skal på forhånd markere plass for bilde på hver side.

Slettes ikke dumt, det... Har tenkt litt på om vi skulle bruke bilder til hilsningene, men ikke funnet helt ut av hvordan man skal få tatt bilde av alle...

Tror vi låner litt av ideen din der, vi, hvis det er greit? :)

Skrevet

Vi kommer nok til å ha 4-5 engangskameraer plassert på bordene...

• 1 måned senere...
Skrevet

Svigers har kjøpt inn bryllupsengangskameraer fra USA og jeg tror det ble et kamera per 8 personer eller var det ti?

Skrevet

Har kjøpt 7 engangskamera. Vet ikke helt hvordan vi skal fordele dem enda, men det får vi vel spekulere litt mer på...

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg tror jeg skal rappe idêen til Frøken Snurp jeg. :sjarmor:

Tenkte først på å ha engangskameraer på alle bord, men droppet den ideen. Svigerfar er fotograf den dagen, han blir vel gående rundt omkring hele dagen og knipse bilder av alt og alle. I tillegg skal lillebror få som oppgave å filme hele dagen igjennom.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Vi hadde 5 kameraer totalt (eller var det 6?) Tror 3 av kameraene lå fremme under middagen og de 2 andre ble lagt ut etterpå.

Vi fikk utrolig mange fine bilder med disse kameraene, og uten dem hadde vi faktisk ikke hatt så mange bilder. Gjestene var nemlig ikke så flinke og tok bilder som vi trodde... :-?

Skrevet

Tipper jeg kjøper 8 stykker jeg. 4 til middagen og 4 til festen

Skrevet

Tenkte vi skulle ha seks stykker vi, kjekt å ha :wink:

Skrevet

Vi hadde 10 kameraer fordelt utover middagsbordene (en E med 80 spisende)

Prøvde å plassere det slik at barna fikk noen kamera også, siden de ofte kommer med en del "morsomme" bilder (kanskje ikke 100% kvalitet, men morro alikevell)

ca 1/3 av bildene ble tatt under middagen, og resten fordelt utover kvelden.

Vi fikk bilder av alle gjestene våre, og det var morro...

Samt at vi fikk masse bilder av kakebordet, bryllupsdansen og annet i løpet av kvelden.

Men desverre så var det noen som "så sitt snitt" i å ta med seg et kamera hjem :evil:

I allefall fikk vi bare 9 kamera levert tilbake i den esken vi hadde til det formålet :evil:

Irriterende, og jeg kunne gjerne tenkt meg å vite hvem det var.... *grrr*

Ellers så har vi ikke fått så mange bilder av andre gjester, så det var bra vi hadde engangskamera :Nikke:

Gjest Maja04, godt gift.
Skrevet

Skulle jeg giftet meg på nytt ville jeg absolutt gått for den ideen om en bok med plass til bilde og hilsen. Ville nok bedt toastmaster gi beskjed slik at alle hadde fått det med seg.

Ellers hadde ikke vi engangskameraer, men en onkel som fotograferte mye (ca 400 bilder) og et par andre som også tok en del digitale bilder. Så da jeg skulle lage album hadde jeg ca 700 bilder å velge i. Det var nok følte jeg. I albumet er det bare ca 120 for flere tror jeg ikke noen gidder å se.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Fant denne "gamle" linken her, og henger meg på :)

Vi kommer nok til å legge ut engangskameraer på bordene under middagen, samt et eller to ved siden av gjesteboken.

Men jeg synes ikke det er så mange engangskameraer ser så pene ut, så jeg lurte på å surre litt stoff rundt det i de fargene vi har som tema slik at når gjestene ankommer middagen, vil de ikke se en haug med stygge kameraer. Høres dette ut som en grei ide? Så det på et bilde i et bryllupsmagasin en gang, og det så pent ut synes jeg...

Forresten: Jeg så det er noen av dere som skal "tegne" opp plass til bildet - gjør dere det slik at bildet ligger eller står på høykant??

Skrevet

Ja, det er jo alltids en mulighet. Men for det første pleier de å være skitdyre, og for det andre vet jeg ikke helt hvor pene jeg synes de er. Men de er jo hvertfall ganske nøytrale å se på på bordet da. Skal tenke over det! Takk for tipset:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kanskje 20 engangskameraer. Dette er de gule fra Kodak. Ikke akkurat lekkert på bordet, men vi har fått dem gratis et eller annet sted.

Huldra, ser ut til at vi får pynte kameraene våre sammen :wink:

Skrevet

Det var en her inne som hadde gjort noe lurt. Hun hadde tatt av pappen rundt de gule kameraene og brukt den som mal til å lage deksel hun var fornøyd med selv. Mulig vi gjør det. Synes også de er dyre de på lisenett, selv om jeg synes de er knallfine da. :)

Skrevet

Jepp, vi finner nok på noe Hannemor:) Skal ta med det bildet en dag jeg. Der hadde de rosa som farge, og stoffet som var lagt rundt kameraene, var rosa og hvitt rutete... Også var det hent på en liten lapp hvor det stod "Vær så snill å ta bilder rundt bordet" eller noe liknende...

Gjest Anonymous
Skrevet

Arwens idé var lur!

Vi får prøve oss fram Huldra :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

De har også bryllupskamera på www.bryllupsbutikken.no

Er ikke så fine som de nevnt over her, og dyrere er de også! (+ dyr frakt på den webshoppen)

Men kanskje et alternativ til de som ikke gider å lage selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...