Gå til innhold

Jeg er 32 og "fattig". Han er 48 og "rik".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 år og har ikke kommet så langt i livet. Er på tiltak gjennom NAV og er på rett vei. Er en snill og pen ung dame som ikke har gjort noe galt i hele mitt liv, men som har hatt det veldig vanskelig..

Har nylig fått kontakt med en mann på snart 48 år. Han bor på beste vestkant i Oslo, og jeg bor i en liten og koslig leilighet på østkanten av oslo.

Får leie veldig billig av en venninne som ikke bruker leiligheten sin for tiden.

Jeg er ikke fra Oslo, men har bodd både sør, nord, øst og vest i Oslo de siste 10 årene. Har ingen røtter eller familie her.

Denne mannen jeg har fått kontakt med har familie og røtter i Oslo.

Han bor alene i egen bolig og har en god og fast jobb, men han er ingen millionær.

Jeg har aldri hatt en kjæreste, og denne mannen føler jeg en stor kjemi med. Eneste er at jeg er redd for hva andre skal si : Jeg, som er "fattig" har møtt en "rik" mann fra beste vestkant.

Hva tenker dere?

Anonym poster: 78493d7ce3f910cb7b045bc014e90be5

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ta det rolig og se hvordan det utvikler seg. Hvis dere erseriøse med hverandre og ting føles bra for begge, er det ingen som har noe med at dere er økonomisk og aldersmessig ujevne. Noen vil sikkert tenke at du er en golddigger, men du har mer å tape i denne settingen enn han, så ta deg tid til å kjenne etter iblant. Pass på din frihet og ikke la deg blende eller forplikte for tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt.. Dere er voksne mennesker.. Så lenge du ikke åpenbart utnytter ham for pengene, så tror jeg ikke noen vil si så mye. Og i så fall, ikke bry deg/dere om det. Så lenge kjemien passer - kjør på.

Anonym poster: a1226aeb3208dc85a25c76068f891a5f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mann og jeg er omtrent like gamle, men når vi møttes, var han godt etablert alenepappa på vestkanten med egen leilighet og veldig god inntekt, mens jeg bodde i en knøttliten hybelleilighet og levde livets glade fattiglus-dager.. Han kommer fra en ganske velstående familie og visste ikke hva det hadde å si å måtte snu på hver krone, mens jeg hadde aldri opplevd å ha god råd over tid. Vi er egentlig veldig forskjellige typer, men så lenge jeg og min mann vet hvorfor vi er sammen, nemlig fordi vi ønsker å tilbringe livet med hverandre, så bryr jeg meg ikke i det hele tatt om hva andre måtte tenke :)

Anonym poster: 54dc2d3e0a807c2ab21624389ca6185f

Skrevet

Med mindre du selv ikke liker å føle at du ikke bidrar nok økonomisk, eller aktivt utnytter han for penger, skal du drite langt og lenge i hva andre eventuelt måtte mene om saken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare "fattig", ikke fattig. Så jeg klarer meg veldig fint økonomisk, bortsett fra at jeg ikke kan leve et luksusliv slik som de med god råd kan. Jeg klarer t.o.m og spare litt hver mnd. :)

Anonym poster: 5f146a69803cbf3b3c48f445d6da139e

AnonymBruker
Skrevet

Im not talking about rich, im talking about wealth ! ;)

Anonym poster: 8f68259a71375a9a1319d4d6c46873b9

AnonymBruker
Skrevet

Im not talking about rich, im talking about wealth ! ;)

What's the difference?

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg er 32 år og har ikke kommet så langt i livet. Er på tiltak gjennom NAV og er på rett vei. Er en snill og pen ung dame som ikke har gjort noe galt i hele mitt liv, men som har hatt det veldig vanskelig..

Har nylig fått kontakt med en mann på snart 48 år. Han bor på beste vestkant i Oslo, og jeg bor i en liten og koslig leilighet på østkanten av oslo.

Får leie veldig billig av en venninne som ikke bruker leiligheten sin for tiden.

Jeg er ikke fra Oslo, men har bodd både sør, nord, øst og vest i Oslo de siste 10 årene. Har ingen røtter eller familie her.

Denne mannen jeg har fått kontakt med har familie og røtter i Oslo.

Han bor alene i egen bolig og har en god og fast jobb, men han er ingen millionær.

Jeg har aldri hatt en kjæreste, og denne mannen føler jeg en stor kjemi med. Eneste er at jeg er redd for hva andre skal si : Jeg, som er "fattig" har møtt en "rik" mann fra beste vestkant.

Hva tenker dere?

Anonym poster: 78493d7ce3f910cb7b045bc014e90be5

Hei!

Gjør det som du føler er rett for deg!

:D

AnonymBruker
Skrevet

What's the difference?

Its huge, i'll tell you.

Rich people got lots of money and dont spend too much of it. Wealthy people got way more, more than they even can spend, though they still do try.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hva andre mener er ikke viktig. Dere gjør det som er riktig for dere.

Jeg mener dette er noe du selv tenker mest på, og ikke noe som andre er så opptatt av. Det er da bare hyggelig at dere to har funnet hverandre, og om det er litt ulikhet mellom dere rent økonomisk eller aldersmessig, har det ingen spesiell betydning hvis du ikke gjør det til et problem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...