AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Jeg har hatt "noe på gang" med en jente i et års tid nå, litt av og på. Vi er begge i slutten av tyveårene og bor ca en times tid unna hverandre. Sia jeg bruker lang tid på å forelske meg så har jeg bare latt ting være som de er, vi har sex av og til, snakker litt via sms og har en god tone, men ikke stort mer enn det. Etterhvert har jeg blitt litt mer interessert, men jeg tror ikke hun skjønner det. Jeg har riktignok ikke sagt det rett ut, men jeg har sagt at jeg kunne blitt forelsket i en som henne, og jeg ymter stadig frempå om at jeg kommer til å flytte nærmere etterhvert, noe som faktisk er mye fordi jeg vil utforske forholdet vårt mer, ++++. Men hver gang jeg sier noe som kan tolkes i den retningen så begynner hun bare å tulle, le, tar meg ikke seriøst, eller så blir hun bare stille og virker som om hun ikke bryr seg om hva jeg eventuelt måtte føle. Jeg vet hun er lettskremt, så jeg vegrer meg for å si det rett ut. Hva skal jeg gjøre? Er hun ikke interessert eller skjønner hun det bare ikke? Anonym poster: 7e43600e892154d6b60cc23b25c7264a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Jeg har hatt "noe på gang" med en jente i et års tid nå, litt av og på. Vi er begge i slutten av tyveårene og bor ca en times tid unna hverandre. Sia jeg bruker lang tid på å forelske meg så har jeg bare latt ting være som de er, vi har sex av og til, snakker litt via sms og har en god tone, men ikke stort mer enn det. Etterhvert har jeg blitt litt mer interessert, men jeg tror ikke hun skjønner det. Jeg har riktignok ikke sagt det rett ut, men jeg har sagt at jeg kunne blitt forelsket i en som henne, og jeg ymter stadig frempå om at jeg kommer til å flytte nærmere etterhvert, noe som faktisk er mye fordi jeg vil utforske forholdet vårt mer, ++++. Men hver gang jeg sier noe som kan tolkes i den retningen så begynner hun bare å tulle, le, tar meg ikke seriøst, eller så blir hun bare stille og virker som om hun ikke bryr seg om hva jeg eventuelt måtte føle. Jeg vet hun er lettskremt, så jeg vegrer meg for å si det rett ut. Hva skal jeg gjøre? Er hun ikke interessert eller skjønner hun det bare ikke? Anonym poster: 7e43600e892154d6b60cc23b25c7264a Høres ut som om hun ikke er i stand til å snakke om slikt, eller hun tar deg ikke seriøst. Tror du må ta det opp med henne på en mer direkte måte etterhvert og kreve et svar. Anonym poster: 08a53e82077e3fff1d22c4732ea02b9f
Heisenberg Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Om det har vart i over et år og bare vært litt av og på så skjønner jeg godt om hun ikke tørr ta deg seriøst. Jeg tror du bare bør si det til henne så direkte du kan at du er interessert i at forholdet skal utvikle seg til noe mer. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 Etter så lang tid hadde jeg ikke vært interessert i forhold, innen da hadde det bare vært ett "pule forhold" og interesse for noe mer hadde vært ikke eksisterende. Hvem gidder å bli sammen med noen som tar ett år på å bli interessert?? Anonym poster: 4c378cbd986ab1053747d52192738166 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #5 Skrevet 10. mai 2013 Du må nok spørre hun direkte, og ikke bare hinte deg frem. Spør hvor forholdet deres står. Skjønner godt at du ikke orker det om hun bare skal le det bort. Anonym poster: 8c732792dec50fcbe2cf03dce436d7d3
Alina X Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Det er ikke rart da når dere har vært av og på en så lang stund.....Hun tenker vel du ikke er seriøs, eller at hun kanskje var interessert selv, men uten noen respons fra deg har hun gått lei.
Gjest Raindrops Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 Jeg hadde iallefall ikke fanget opp at du var interessert bare ut ifra noen vage hint etter så lang tid i et useriøst forhold, man får et litt annet utgangspunkt da. Det beste er nok å si det en del mer direkte. Hvis det skremmer henne etter et helt år med sex så er hun nok ikke interessert uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå