Iselilja Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=195709
Gjest care Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=195709 Ok, og hva er problemstillingen vi skal diskutere?
*Lene* Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Hallo? Dette er jo helt tragisk da! En politimann er faktisk skutt og drept!! Hva skjer i samfunnet her? Ranerne brukte maskingevær!! Jeg sender familien til den drepte mange tanker!!
Chiquita Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Det er forferdelig hver gang noen dør. Sender tanker til de etterlatte, og håper de får tak i gjerningsmennene
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Skremmende at slike ting skjer. Hva er det som får hele åtte mennesker til å planlegge et ran i detalj (det er nå en ting; ran i seg selv er jo ikke livsfarlig), utstyre seg med automatvåpen, skyte etter andre mennesker, drepe en politimann og gjøre seg til mordere for å skaffe seg penger? Forstår ikke dette jeg..
sunshine-t Skrevet 5. april 2004 #6 Skrevet 5. april 2004 Når jeg kjørte til Bryne i dag, stod det en pansret politibil med to ploitimenn utenfor, med svære skuddsikre vester, hjelmer og geværer og fulgte med. Det satt en skikkelig støkk i meg jaffal!!! Man tenker jo ikke på at det kan skje i nærheten der du bor. Og de geværene var ikke akkurat små heller.. :o Håper de tar de *piiiip* ranerene!!! :evil: Tenk på gjøre noe sånn da!!!! Sjekk bildeneav de brennendes bilene da!! helt syyykt!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #7 Skrevet 5. april 2004 Det er forferdelig hver gang noen dør. Det er klart. Men det er ekstra ille når noen dør i jobb mens de prøver å beskytte resten av samfunnet. :-(
MarianneE Skrevet 5. april 2004 #8 Skrevet 5. april 2004 Det er skremmende når slikt skjer! Tragiskt med han politimannen som ble drept, men heldigvis ble ingen andre uskyldige forbipasserende truffet. Det kunne jo fort ha skjedd....... All min medfølelse går til de etterlatte!
Tusseline Skrevet 5. april 2004 #9 Skrevet 5. april 2004 Jeg jobber 5 min avstand fra åstedet, og var på vei dit når skuddene ble utført. Hørte rabalder og bråk nede i byen- helt forferdelig! Mine beste tanker går til de etterlatte.
Gjest gloria Skrevet 5. april 2004 #11 Skrevet 5. april 2004 Jeg er skremt. Slik ting burde bare skje på film. Det er et sykt samfunn vi lever i.
Veslejenta Skrevet 5. april 2004 #12 Skrevet 5. april 2004 Jeg har selv jobbet i bank, og jeg blir seriøst redd når jeg ser hvor langt enkelte kan gå for å få tak i penger. Jeg har heldigvis aldri opplevd bankran. De som jobbet i dag tidlig hos NOKAS vil trolig slite med psykiske senskader i lang tid, for å ikke snakke om de nærmeste pårørende til politimannen. Jeg håper ranerne blir tatt raskt og får den straffen de fortjener.
Gjest Tabby Skrevet 5. april 2004 #14 Skrevet 5. april 2004 Det er helt forferdelig det som har skjedd. Som nevnt tidligere, jeg skjønner ikke hva som får mennesker til å gjøre slikt og håper de blir tatt og får lang straff.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #15 Skrevet 5. april 2004 Hva er det som får hele åtte mennesker til å planlegge et ran i detalj Penger, penger, penger, selvsagt. Mye penger. Og ranerne blir mer og mer profesjonelle og skyr ingen midler lenger. Jobber selv et sted med tildels mye penger og har tenkt en del på hva hvis det kommer noen som har bestemt seg for å rane oss? Håper i så fall at jeg ikke får jernteppe men husker koden til safen så de kan få det de vil ha.
Veslejenta Skrevet 5. april 2004 #16 Skrevet 5. april 2004 Banken jeg har jobbet i har tidslås, så da er det ikke mulig å få tak i de store pengene uten å vente lenge nok til at politiet er der.
Anki1971 Skrevet 5. april 2004 #17 Skrevet 5. april 2004 Ok, og hva er problemstillingen vi skal diskutere? Ja, det var jo også en kommentar på en så tragisk hendelse ...
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #19 Skrevet 6. april 2004 Til Manji http://www.aftenbladet.no/ Som du ser Politi mannen var ubevæpnet
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #20 Skrevet 6. april 2004 Manji, jeg vet tilfeldigvis at noen her på KG kjenner denne politimannen veldig godt. Det du skriver er fryktelig sårende. Ikke er det sant heller Jeg vet h*n leser det du skriver, og det gjør ikke situasjonen bedre nå i sorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå