AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Jeg var sammen med en fyr og det varte ikke så lenge, i underkant av et halvt år. Det forholdet var veldig turbulent egentlig, men det funket. Vi gjorde det slutt ved et par anledninger men ble alltid sammen igjen. Etter hver gang det ble brudd, pratet vi ikke på en stund, men etterhvert tok han alltid opp kontakten igjen. Denne gangen var grunnen til bruddet tap av følelser. Altså, jeg merket at han ikke var som før og jeg følte ikke helt det samme. Vi tok det opp og bestemte oss for å avslutte det, men som venner. Nå er det 3 uker siden bruddet og vi har ikke hatt kontakt bortsett fra de siste dagene og det via snapchat. For dere som ikke vet det så er snapchat et program på iphone hvor du sender bilder men kan også skrive en melding da. Nå er vi begge unge så derfor den barnslige kommunikasjons metoden Jeg var ute med noen venner på rulling og russetreff. Da klarte jeg ved et uhell å sende en såkalt ''snap'' til han. Han sendte tilbake, men det var ikke noe ''svar'' på det jeg sendte da. Nå senere sender han fortsatt og det gjør jeg også uten at det er noen samtale da. Dagen etter rullingen var jeg ganske hangover og sov til ut på dagen, så ringte han meg da. Han skulle på kamp og spurte om veien til hvor kampen skulle være. Det jeg lurer på er hvorfor ringte han akkurat meg? Mulig jeg over-tenker litt, men altså han kunne spurt andre eller søkt det opp på ruter. Jeg føler meg litt mindfucka av den kontakten egentlig, vi snapper fortsatt men har ikke hatt noen ordentlig samtale bortsett fra en. Er det noe han vil eller overtenker jeg bare? Hadde blitt utrolig glad for svar, men værsåsnill spar meg for unødvendige kommentarer om hvor fjortis alt dette er .. Anonym poster: 36ae7af9a311d0729c739eeb5fa6bfea
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 hmm.. kan virke som han kanskje synes det er vanskelig å gi slipp på deg, men som du selv sier, dere er unge, det har vært turbulent, og dere har gjort det slutt flere ganger. Er det ikke lurt å slutte med snapchatten, og kontakten en stund, og se hvordan det blir. Slutt og svar han, og send evt. en melding om at du ikke ønsker mer kontakt. Dersom dere skal komme over bruddet, så er det vnskelig om dere forsatt har kontakt. Du er forsatt ung, så det er masser av tid, ikke kast det bort på et forhold som ender med brudd hele tiden. Anonym poster: d357c3fc9145ab63539ac580208bd436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå