Wonderbitch Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 For noen måneder siden gikk jeg til innkjøp av castoroil, jojobaolje og mandelolje. Har brukt i håret før dusj og på kroppen med fuktighetskrem. Men merker ingen virkning. Hvordan bruker dere det?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Jeg bruker moroccan oil, bruker den i tørt og vått hår. Den virker kjempe fint på mitt hår. Kjenner ikke til alle merkene du nevnte, men olje er vel olje? Anonym poster: d2e5fff9b8ef4cc963c067b9bda96c0e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 Jeg bruker jojobaolje i tuppene av håret, og som fuktigshetskrem på kroppen. Jeg er ikke helt sikker på om jeg merker noen forskjell jeg heller. Men tror jeg får litt mindre fizzy hår. (Hva slags olje gud liker best, vet jeg desverre ikke). Anonym poster: a15cb1a62a555db5bdbb5a5805e83b1d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #5 Skrevet 10. mai 2013 Jeg bruker jojobaolje i tuppene av håret, og som fuktigshetskrem på kroppen. Jeg er ikke helt sikker på om jeg merker noen forskjell jeg heller. Men tror jeg får litt mindre fizzy hår. (Hva slags olje gud liker best, vet jeg desverre ikke). Anonym poster: a15cb1a62a555db5bdbb5a5805e83b1d Glemte å si at jeg bruker det etter dusj, men både hår og hud fortsatt er vått. Anonym poster: a15cb1a62a555db5bdbb5a5805e83b1d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Hva slags virkning er du ute etter? Anonym poster: 596ce3ad3d3bdc530e66259acc3c4f60
Wonderbitch Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2013 Haha olje til Gud og hår ja. Sånn går det når man skriver fra mobil. Det skulle være hud ja. Takk for svar alle sammen. Det er bare litt irriterende når alle har så mye positivt å si om disse oljene og jeg ikke merker noen ting. Men kan ikke bruke den i håret til vanlig da, siden håret blir fort fett. Men de dagene jeg har tid tar jeg det i håret noen timer før dusj. Når jeg bruker det på kroppen synes jeg det aldri trekker inn og huden er like tørr etter en stund.
Gurglemeie Skrevet 10. mai 2013 #8 Skrevet 10. mai 2013 Haha olje til Gud og hår ja. Sånn går det når man skriver fra mobil. Det skulle være hud ja. Takk for svar alle sammen. Det er bare litt irriterende når alle har så mye positivt å si om disse oljene og jeg ikke merker noen ting. Men kan ikke bruke den i håret til vanlig da, siden håret blir fort fett. Men de dagene jeg har tid tar jeg det i håret noen timer før dusj. Når jeg bruker det på kroppen synes jeg det aldri trekker inn og huden er like tørr etter en stund. Har du langt hår? Får også fett hår, men ikke av å bruke litt olje i tuppene
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 jeg bruker også oljebehandlinger og elsker det! Har ikke merket veldig forskjell på håret, men har bare gjort det noen få ganger, så er ikke så rart :-) I håret gjør jeg det ca 1 gang i uka, i ansiktet ca 2-3 ganger i uka. Alt om kvelden. Ellers vasker jeg ansiktet med min vanlige, milde ansiktsvask. I håret bruker jeg stort sett castor oil, kokosolje og olivenolje. Har bare en liten flaske castoroil, så bruker så lite som mulig av den Vanligvis fukter jeg håret i vann, masserer i olivenolje i hele håret, tar castorolje i hodebunnen og masserer (skal stimulere til økt hårvekst, vet ikke om det faktisk funker helt ennå..) Målet er bedre, sunnere, lengre, mykere hår. Sover med denne blandingen i håret, vasker den ut neste morgen. Må vaske noen runder med sjampo for å få oljen ut For oljebehandling i ansiktet, tar jeg ca 1 spiseskje castoroil (drar ut urenheter av porene), blandet med ca 1 spiseskje grapeseed oil (bra for å forhindre aldring + fukt) og jojobaolje (fukt, bra for acne-hud). Masserer i tørt ansikt (med sminke, men fjerner maskara først siden den sitter så godt). Masserer ca 2 minutt, pusser tennene mens oljen får virke på huden, dynker en klut i vaaaarmt vann, legger den over ansiktet til den er lunken, gjentar rundt 3 ganger, drar kluten over ansiktet og går og legger meg Har gjort underverker for kvisene OG den tørre huden (fantastisk kombinasjonshud.. gosh...) Både legger meg og våkner med silkemyk hud med veldig små porer og jevn hudtone. Jeg har lært om oljebehandling for hud og hår på youtube, anbefaler alle å søke opp videoer der som forklarer mye bedre enn jeg klarer i et foruminnlegg (søk oiltreatment + skin eller hair) Anonym poster: 8461545e31777b5d68eb2c77ac39eb87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå