AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Hørt at dette skal hjelpe på hårveksten,men er det vits å ta folat ved siden av om mine b vitaminer inneholder 200 mikrogram folat? Jeg er så desperat etter å få håret mitt igjen. Anonym poster: 1355ff50a9bc6c143b1ee29b679137ce
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Hørt at dette skal hjelpe på hårveksten,men er det vits å ta folat ved siden av om mine b vitaminer inneholder 200 mikrogram folat? Jeg er så desperat etter å få håret mitt igjen. Anonym poster: 1355ff50a9bc6c143b1ee29b679137ce Fra http://www.apotek1.no/kost-og-ernaering/vitaminer-mineraler/vitamin-b9 : "Folattilskudd utover 200 mikrogram daglig bør kun gis ved påvist mangel av folat eller i forbindelse med graviditet". Anonym poster: 074b477b060d71c105fe44cc41e1f7d9
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Folat og ande b-vitaminer hjelper ikke for å få håret til å vokse alene. B vitamin er som alle andre vitaminer hjelpestoffer. B vitamin hjelper kroppen til å ta opp næring fra kosten lettere, så man må først og fremst begynne å spise sunnere......
Meridian Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Vil du ha tilbake håret ditt må du spise mye protein og fett som fisk, frø, nøtter, avokado. Men greit å variere med kjøtt innimellom. Oljer er også bra. Spis grønsaker, frukt og bær hver dag. Og drikk vann hver dag. Jeg spiser kun dette, men det er viktig å mette seg på protein og fettet sammen med grønsaker. Jeg blir f.eks mett om jeg spiser en smoothie med bl.a gojibær og spise nøtter ved siden av. ANBEFALER DEG Å KJØPE CHIA-FRØ på helsekosten. Enkelt å blande i smoothie. Jeg spiser chia-frø hver dag til frokost, enten i appelsinjuice eller i smoothie. Kutt ut karbohydrater og stivelse som pasta, brød, sukker, ris, potet. Eventuelet være forsiktig med det. Om du ikke tåler melkeprodukt kan du kutte ut dette, eller kutte ned på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå