Gjest Jente Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 (Vet ikke om dette passer under denne gruppen, men trenger hjelp fort) Jeg skal i bursdag i morgen der vi alle skal bidra med en liten lek, sketsj eller noe annet morro. Vi er vell ca 10 stk, jenter. Er det noen som har noe tips til noe morro? Uhøytidelig greier :-) Håper noen svarer!!
kaarina Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Visst det er drikke-fest er jo alltid "Jeg-har-aldri" en slager, dersom der er gode venner 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Har ett forslag, men det kan ender med griseri. Alle får hver sin ballong. Så smører man den inn med barberskum, så skal alle barbere hver sin. Den som klarer å barbere hele, vinner. Men de sprekker jo relativt ofte og skummet spruter over alt.. Anonym poster: f14c25082bff8a8f94d6cd0f9bf8a2ba
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 "Jeg har aldri" som hun over har nevnt, ellers pleier pakkeleken være ganske morsomt. Du trenger flere små pakker (trenger ikke være dyre tingene). Sett på en klokke i 5 til 10 minutter, kast en eller to terninger etter tur. Den som kaster terningen får en pakke om terningen(e) viser en eller to seksere, når alle pakkene er delt ut tar en pakker fra hverandre. Noen åpner pakkene, og kjører en omgang til med pakkene åpnet. Anonym poster: 2ab2a9a368ff0914c9004532e70cb4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå