Jens Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 Nå rett før bryllupet begynner jeg å tenke på mer praktiske ting. F. eks, skal kjolen på før man blir sminket og frisert?Det tar jo noen timer, og det er jo ikke verdens mest behagelige kjole og sitte i???
Arwen Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Det siste jeg skal gjøre er å ta på kjolen.Tenk om man søler sminke på den.
Lullu Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Nei, kjolen tas på til slutt. Helt klart. Kjolen kan jo bli fryktelig krøllete, sminke kan søles - ja, og som du sier ikke så behagelig å ha på under en slik session tipper jeg. Få hjelp til å dra kjolen over hodet (dersom den må det), slik at hår ikke blir ødelagt, og for slippe sminkemerker.
Gjest Tex Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Kjolen skal ikke på før bilen står utenfor og venter
Leo Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Ta paa en gammel t-shirt som kan klippes av naar du er ferdig sminket/frisert. Nederst kan du ha en behagelig bukse. Kjolen tas paa til slutt...
jea Skrevet 5. april 2004 #6 Skrevet 5. april 2004 LEO:Man trenger ikke ta en t-shorte da og klippe i stykker..Man tar på seg en skjorte eller singlet
monja Skrevet 5. april 2004 #7 Skrevet 5. april 2004 Jeg hadde på en skjorte med knapper som er enkel å ta av. Frisøren ba om at jeg tok på meg det. Da jeg var ferdig frisert og sminket fikk jeg hjelp til å ta på meg kjolen. Det fungerte kjempegreit. Anbefaler absolutt ikke å ha på kjolen under frisering/sminking.....
Gjest Tex Skrevet 5. april 2004 #8 Skrevet 5. april 2004 pappa har skapet fullt av gamle skjorter, tenkte jeg skulle tigge en av ham...
Gjest MrsL Skrevet 5. april 2004 #9 Skrevet 5. april 2004 Det er nok lurt å vente ja vet jo aldri..............
Augustbrud02 Skrevet 13. april 2004 #10 Skrevet 13. april 2004 Kjolen må på til slutt. Da er den penest mulig til vielsen og ikke så skrukkete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå