Flynn Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Hei, jeg har nettopp vært hos frisøren og stripet håret blondt. Jeg er naturlig brunette med brune øyne, men har alltid hatt lyst til å prøve å bli blond. Så jeg hoppet i det i dag. Nå er jeg over 2000 kr fattigere, og er virkelig ikke fornøyd, men latet som det hos frisøren. Det ser helt mongo ut synes jeg, og øynene mine ser kølsvarte ut... Hva synes dere jeg burde gjøre? Akkurat nå har jeg mest lyst til å ringe alle frisører i nærheten og få en time for avfarging så fort som fy! Men burde jeg vente litt for å se om jeg venner meg til det eller at det går seg til? Har ikke lyst til at folk skal le av meg og at venner skal se det og si at det er stygt, men jeg har jo brukt penger på det her så jeg vil ikke ta en altfor rask avgjørelse... Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Jeg ville ventet en dag eller to. Jeg likte heller ikke hårfargen første gang jeg ble farget blond, men etter ett par dager likte jeg det kjempe godt. Jeg tror egentlig det bare var litt uvant for min del iallefall Anonym poster: dbfe127a8dd1b1c5a2d01b7826af5b60 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Du kan ikke ta avfarging når du har stripet håret lysere. Det eneste du vil oppnå er at stripene blir lysere og at resten blir oransje/pissegult. Vent et noen dager og se det an,er du fortsatt misfornøyd kan du farge over med en brun minicolor.Kan hende du blir mer fornøyd når du har vasket det selv noen ganger og blir mer vandt til det Anonym poster: ca4ce5c8aff77cda52812e4f2968fd44
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Det er sikkert bare att du er vant til å ha håret brunt så det er nok uvant får deg. Å trives du ikke med blondt hår så er det ikke værre enn å kjøpe farge på butikken. Anonym poster: 7da6c0b9d1a5b5d2f2a558e7931e62ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå