Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ole 32
Skrevet

Jeg er en mann 32 , gift og i ett godt forhold.

Om morgonen, når jeg er trett tar jeg alltid på meg kjole, oftest en strandkjole.

Synest det er enkelt å ha på seg mens jeg steller meg om morgonen og spiser frokost.

Det er travelt å ha på seg skjorte og bukse når en er trett.

Før jeg går på jobb skifter jeg selvsagt.

Går alldri i kjole når jeg kommer hjem fra jobb, men gjør det noen ganger etter bading, alt etter hva jeg skal gjøre etterpå.

Søndager kan jeg gå med kjolen på til jeg skal ut , eller noen kommer på besøk.

Det var kona som foreslo dette, da jeg morgentrett lette etter klær.

Noen andre som gjør det slik, tørr ikke si det til noen for da blir jeg stemplet som transvestitt.

Ole, også i kjole

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting galt her synes jeg! Det er jo deilig å gå i kjøle, spesielt en lett og luftig om sommeren. Du må bare fortsette du! :-)

Skrevet

Tror det er mange menn som ønsker det samme , men som har en sperre for det. Det som kan virke som feminime trekk hos en mann er "farleg" for mange. Også mange jenter misliker det.

Lykke til, bare eksprimenter mer med dameklær.

Skrevet

Helt enig med deg Ole.

Jeg liker også å bruke kjole. Det er ett deilig plagg å ha på seg.

Kona liker ikke at jeg bruker det.

Burde bli "normalt" at menn kan bruke kjoler.

Heldigvis så bruker jeg samme str, som kona og kan låne hennes kjoler.

Gjest Moonshadow
Skrevet

For all del, bare bruk kjole med god sammvittighet du..

Men jeg må innrømme at jeg hadde ledd om jeg hadde en type å så han i kjole. :ler: Synes ikke det er noe galt at menn gjør det men Hadde nok ikke godtatt det av en jeg skulle leve sammen. Skulle gjærne gjort det men tror ikke jeg hadde klart.

Skrevet

Hadde det vært min type som gikk rundt i kjole så tror jeg at jeg hadde hatt problemer med å holde meg alvorlig! Kjole er ikke for menn, syns jeg da! Men hvis du syns det er komfortabelt så værse go! :-)

Skrevet

Jeg må nok dessverre innrømme at jeg ikke hadde likt at min kjære brukte kjole. Men det skyldes ene og alene mine personlige preferanser, og har overhodet ingenting med at jeg synes det er galt eller upassende! Hva andre gjør i sitt hjem, legger jeg meg ikke opp i! Bruk kjole du, så lenge du har glede av det selv og finner det behagelig!

Onsdagsklem fra sauen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kikk elles på www.imff.net - det er mange som deg :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Må nok innrømme at jeg hadde ledd meg skakk om min kjære hadde stilt opp i kjole :hoho:

Og jeg hadde gjort alt for å få ham til å slutte - skikkelig turn off det der!

Men for all del, hvis du og din kjære er konfortabel med det...

Gjest Anonymous
Skrevet
Og jeg hadde gjort alt for å få ham til å slutte - skikkelig turn off det der!
Skrevet

Tror ikke denne mannen har hørt om morgenkåper. De finnes i alle varianter og stoffer, fra tykk frottè til tynn og myk jerseybomull.

Innrømmer at jeg synes dette innlegget virker temmelig useriøst- det finnes en reg. mannslig bruker som også snakker om strandkjoler. Synes dette er rart da menn vanligvis ikke vet så mye om kvinneklær.

Gjest Cuddly
Skrevet

Tja, hvorfor er det det?

Vanskelig å svare på, men synes nå at menn i søte, små strandkjoler ser latterlig ut...

Og det ser absolutt bedre ut med kvinner i bukser ja!

Men her er bukser med feminin fasong viktig... (ikke saggebukse, slitne joggeklær etc.).

Skrevet

Synes nok "kjole" er i sterkeste laget.. men en luftig sarong eller en kjortel er jo ikke akkurat uvanlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er berre til å hugsa på definisjonen av "kjole" det. Sarong er skjørt (vanleg brukt herreskjørt.)

Elles er det faktisk meir enn ein registrert brukar av hannkjønn her som ikkje har noko i mot strandkjolar. Og ein god del gjester opp gjennom, har eg sett.

Bukser for kvinner er OK, så lenge dei er sydd for kvinner (feminint snitt.) Vel - kva er i så fall gale med kjolar/skjørt for menn, sydd med maskulint snitt? Brad Pitt ser jo ikkje så dum ut i minikjole :sjarmor:

Gjest Cuddly
Skrevet

Nå har jo Brad Pitt en del mer å fare med enn de aller fleste andre da...

Man må kle den sarongen, virkelig kle den!

Skrevet

Sarong er noe ganske annet enn strandkjole. Brad Pitt, David Beckham, Michael Stipe og Jean Paul Gaultier (selvfølgelig) har brukt/bruker sarong. Sarong er også ett vanlig herreplagg i enkelte deler av Østen.

Skrevet

Brad Pitt i KJOLE - ikkje sarong. Var lett å finna på URL'en oppgitt tidlegare. Har sett enno fleire av han ein annan stad.

Og kravet om at ein verkeleg må kle den sarongen - skulle ønska at jenter kunne vore litt meir sjølvkritiske då. Er mange som ikkje kler det dei har på seg (sjølv om det er i passe storleik, og det ikkje er noko gale med plagget.)

Nei, det største problemet er ikkje kva ein kler eller ikkje - det største problemet er haldningane, fordommane og dobbeltmoral - det er ikkje første gang temaet er oppe til diskusjon her på KG, og fordommr og dobbeltmoral har vore tydeleg hjå mange...

Skrevet

Pappa'n min, han går i sarong hele sommern. Både inne og ute...

Og jeg hadde heller ikke reagert dersom han kom i kjole.

Gjest Jamila
Skrevet

Og kravet om at ein verkeleg må kle den sarongen - skulle ønska at jenter kunne vore litt meir sjølvkritiske då. Er mange som ikkje kler det dei har på seg (sjølv om det er i passe storleik, og det ikkje er noko gale med plagget.)

Er helt enig med deg her, Crazee. Min kjære bruker forøvrig sarong om sommeren--praktisk og kledelig spør du meg!

Skrevet

Når?

Når blir det mote at menn bruker kjole/skjørt ?

Har ventet på det i mange år.

For meg gjør ikke det noe, for jeg bruker det dagleg.

Men for menn som ikke har mot til seg å klæ seg som en ønsker , burde det bli mote.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...