Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, kvinnen, er 34 år, han er 52.

Noen som hadde reagert på dette? Kjenner jeg er litt usikker. Det er jo bra nå, men tenker litt frem i tid..

Anonym poster: 466aa66ae8fbca9a8399407fe7a0d272

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, mistet du din pappa tidlig?

Tenk når du er 52, så er han 70 år............de kan bli demente, få slag, få prostatakreft.....

ønsker du dette? Hva er galt med menn på din egen alder?

Anonym poster: 5085c0f469c53a959bc53b45ce2ba998

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er mange som hadde reagert på det. Betyr det at du bør bry deg? Nei. Du trenger da ikke ha så mange snerpete tullinger i omgangskretsen din?

Skrevet

Du vil nok merke aldersforskjellen langt mer når han begynner å nærme seg pensjonsalderen, mens du fortsatt bare er "godt voksen". Om en sånn situasjon er ålreit eller ikke er selvsagt helt opp til deg selv, og om du er komfortabel med det når den tiden kommer.

AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig tenker jeg at

- Fyren er rik og hun bare ute etter penger eller

- hun er uselvstendig og trenger en farsfigur

Anonym poster: ff0ebd710f415e40c5ea62a900fb23fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, mistet du din pappa tidlig?

Tenk når du er 52, så er han 70 år............de kan bli demente, få slag, få prostatakreft.....

ønsker du dette? Hva er galt med menn på din egen alder?

Anonym poster: 5085c0f469c53a959bc53b45ce2ba998

Nei, min pappa er veldig i live og vi har

et godt forhold.

Ingenting galt med de på min egen alder, men nå har jeg falt for han her da.

AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig tenker jeg at

- Fyren er rik og hun bare ute etter penger eller

- hun er uselvstendig og trenger en farsfigur

Anonym poster: ff0ebd710f415e40c5ea62a900fb23fe

Nei, jeg er ikke ute etter hverken penger eller farsfigur. Har begge deler selv fra før;)

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg er ikke ute etter hverken penger eller farsfigur. Har begge deler selv fra før;)

Har vært i et slikt forhold selv, var 24 år mellom oss. Det var et bra forhold vil jeg si. Det er mange fordeler med å ha en voksen og moden mann faktisk. Da tenker jeg ikke farsfigur!

Det som teller er vel at dere er fornøyd, ikke hva andre mener? Hvis dere har det fint sammen så er jo det supert.

Imidlertid er det en del konsekvenser som kan komme i slike forhold. For eksempel så er kanskje ikke en mann på over 50 like ivrig på barn som en mann i 30-årene. Aldersforskjellen kan komme til å bli slitsom. Men alt dette er ting man bare må snakke om, og så finner man vel ut av det.

Nyt hverandre! Drit i hva andre sier. Det er bare fordommer uansett.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert. Har flere i nær omgangskrets med den aldersforskjellen. Det kan være utfordringer i forhold til forskjelling pensjonsalder og hvorvidt begge ønsker barn, men dette er jo utfordringer som kan løses. Jeg hadde ikke giddet å lage noe stort nummer ut av det om jeg var deg.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo ganske vanlig etterhvert da, så ingen bør vel reagere så veldig mye på det...

Men for min del ville en på 52 vært for gammel for meg hvis jeg var 34. Han ville kanskje til og med vært for gammel for meg i dag, og jeg er 44....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 og han er 48 ... i itllegg bor han på vestkanten i Oslo, og jeg kommer ikke fra oslo men har bodd på østkanten i noen år. jeg kommer til å få masse stygge blikk når dette kommer ut...

Anonym poster: a0a35b38f8e868586ad79bc198731721

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg er 32 og han er 48 ... i itllegg bor han på vestkanten i Oslo, og jeg kommer ikke fra oslo men har bodd på østkanten i noen år. jeg kommer til å få masse stygge blikk når dette kommer ut...

Anonym poster: a0a35b38f8e868586ad79bc198731721

Ja østkant og vestkant må aldri omgås
AnonymBruker
Skrevet

Ja østkant og vestkant må aldri omgås

Hehe, her er det Oslo vest/Nordland.

Herregud, jeg burde jo tenkt at DET var værre alderen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...