Gå til innhold

Hvem stemmer du på i kveld?

31 stemmer

1. 1. Hvem stemmer du på?

• Eirik Søfteland
      12
    • Siri Vølstad Jenssen
      1
    • Har ingen interesse
      9
    • Har interesse, men vil ikke stemme
      7
    • Nøytral
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

I dag er det duket for finale i Idol 2013. Hvem stemmer du på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Ingen. Gidder ikke kaste bort penger på sånt tull.

Skrevet

Jeg har alltid undret meg over hvem det er som faktisk gidder å bruke penger på å stemme på slikt.

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Familien til deltakerne..?

Skrevet

Gidder ikke bruke penger på å stemme, men håper han Erik vinner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg stemmer ikke på noen, men heier på Eirik =)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gidder ikke stemme, men håper Eirik vinner :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal stemme på Erik.

Hvis man ikke vil stemme, så kan man heller ikke klage på at favoritten sin ikke vant ;)

Anonym poster: 2e8f6393bf67601d27e4025d66316cd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal stemme på Erik.

Hvis man ikke vil stemme, så kan man heller ikke klage på at favoritten sin ikke vant ;)

Anonym poster: 2e8f6393bf67601d27e4025d66316cd7

Jeg klager så mye jeg vil.

Anonym poster: 85c59ef447f82746a09aad63d12c2716

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal stemme på Erik.

Når titusenvis stemmer, så har din usle stemme ingenting å si, den vil bare ha noe si i det ekstremt usannsynlige tilfellet at det blir likt mellom den du stemmer på og en annen deltager, noe som i praksis aldri skjer ved slike konkurranser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når titusenvis stemmer, så har din usle stemme ingenting å si, den vil bare ha noe si i det ekstremt usannsynlige tilfellet at det blir likt mellom den du stemmer på og en annen deltager, noe som i praksis aldri skjer ved slike konkurranser.

Bedreviteren er på plass ;)

Anonym poster: 4843e703b4e392c901c6f376439f2b70

Skrevet

Ingen, bryr meg katta om hvem som vinner egentlig..

AnonymBruker
Skrevet

Skal alle tenke slik "jeg gidder ikke å stemme fodi min stemme kommer ikke til å spille noen rolle" så kommer hertfall ikke favoritten din til å vinne.

Så jo alle stemme har noe å si! Stemmer du ikke, så kan du heller ikke klage.

Anonym poster: 8acfa8cac17937f317261b72b6400f7e

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg stemte på Eirik, men fikk aldri noen bekreftelse på stemmen.

Skrevet

Får håpe at idolvinneren blir den nye Marion Ravn (eller bedre). Synes Eirik virka mer sulten, og gjennom hele sesongen synes jeg han har levert best. Mest allsidighet, overraskelsene med trommene, piano, osv osv.

Siri kom på nest sisteplass for to runder siden. Ble slått av brumlebassen og Eirik. Så smyger hu seg forbi de to neste rundene. Hun er flink, og har gjort det stabilt, men etter min mening så synes jeg Eirik burde vunnet. Men kan jeg klage når jeg ikke stemte? Nei det kan jeg ikke :P Gratulerer til Siri :)

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvilken rolle spiller det? Om to uker er vinneren glemt. Akkurat som hun magre som vant idol sist. (Jenny noe...) eller han som vant The Voice. Husker ikke navnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...