Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har falt helt for emmaljunga Mondial duo kombi vognen, selv om den kan være tung og ta mye plass, men jeg vil høre andres erfaringer ang denne vognen? Jeg kommer til å gå steder hvor det er mye terreng og trenger en stødig vogn!

Anonym poster: 6715e9af891dadf799ee61818a5dd6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha denne, har ikke noen erfaring med den men da jeg prøvde den i butikken kjentes den god og stødig ut! Er også avhengig av en vogn som er god å ha i terreng og på glatten.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ikke helt sikker på hvilken versjon jeg har, siden jeg kjøpte den brukt, men det er en av de letteste av vognene deres.

Jeg er superfornøyd. Bytta til denne da det ikke viste seg å være full nok liggestilling i sportsdelen på den lille jeg hadde kjøpt (begrepet full liggestilling er visst litt som man definerer det selv). Jeg hadde ikke lyst å bytte til en med låste forhjul og som var så stor, men har vært veldig fornøyd. Kjøpte den fordi den brukes mye til sovevogn, og full liggestilling og lun vogn er da viktig for meg.

De store plussene med vogna er at den er veldig lun. Vi bruker den til sovevogn og ikke alle sportsdeler er like gode og lune. Den er også behagelig å trille, sett vekk fra de låste fremhjulene men de vennte jeg meg til. Har veldig god fjæring.

Anonym poster: 04a58a9720c304cdcc6636125d457374

Skrevet

Er veldig fornøyd med den. Stor bag med god plass til dunpose. Har ikke byttet til sportsdelen enda.

Har understellet med hjulene som ikke kan punktere, og veldig fornøyd. God å trille.

(En i barselgruppa hadde en mindre vogn jeg ikke husker merket til og dunposen hang utover bagdelen, i tillegg til å punktere, så sammenligner litt med det :P)

Men når den er så stor som den er tar den mye plass i f.eks bil og blir ikke så liten når du slår den sammen.

Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg har edge duo og det er vel samme vogna? (Bare at mondial er 'designversjonen'?)

Er superfornøyd med den og hadde valgt den samme igjen. Den er litt stor når det kommer til inne på kjøpesentre o.l, men det er også det eneste negative jeg har merket. Og vogna vår har blitt brukt flere timer hver eneste dag.

Hadde den også med på fjellet i vinter, og trillet rundt i bunnen av slalombakkene. Venninnen min med sånn trehjuling fra teutonia måtte gi opp der :)

Nå skal det sies at jeg kun har erfaring med bagdelen da.

Skrevet

Har edge duo. Veldig fornøyd med den som bagvogn. Ser etter ny sportsvogn nå. Synes den er for stor og tung. Tar jo stor plass sammeslått i forhold til mange andre sportsvogner. Savnet svingbare hjul foran. Men den blir brukt til søsken om vi får det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...