Gå til innhold

Alltid en legitim grunn til at menn er utro?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Her inne ser en jo at mange menn har vært utro. Og det som slår meg er at mange av dere kvinner mener at utro menn har en grunn til å være utro! Jeg er ikke enig i det. Menn kan være utro, til tross for at de har det fint med kona si.Hvorfor skal folk si at menn er alltid utro fordi de får for lite sex, er i et dårlig forhold osv. Det er ikke alltid det stemmer. Man skal da ikke unnskylde mannen med det. Det er ingen som under noen omstendighet har grunn til å være utro. Vil man ut av et forhold, må man gjøre det slutt og så finne en ny. Utroskap er ALDRI akseptabelt og skal ALDRi unnskyldes og partneren har ALDRI skyld i det.Utroskap er det kun den som er utro som må stå for, ingen annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det man sier er vel at det er like mange årsaker til utroskap som det er tilfeller av utroskap. Og noen av årsakene er mer forståelige enn andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du snakker spesielt om menn i denne sammenhengen, jeg. Kvinner her inne rasjonaliserer og forklarer sine svik like mye de også, enten det er med alkohol, manglende følelser, kjedsomhet i forholdet eller annet.

Ellers helt enig i at utroskap alltid er uakseptabelt. Jeg kan på et rasjonelt nivå forstå mer av enkeltes utroskap enn andres, men det er alltid en uakseptabel ting å gjøre.

Anonym poster: 8b203e1c7f6bc01ef1e0cfbfba2dbd68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om mye kan forklares, så kan det allikevel ikke forsvares.

Anonym poster: 19846799b7e83817fa91ba2e7b04f664

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt være en årsak til at de er utro, men de årsakene er ingen unnskyldning for å være det. Er det et dårlig forhold, de har mistet følelsene for partneren har de et ansvar, og bør avslutte det de er i før de går til noen andre.

Men tror også TS har rett i at det noen ganger ikke handler om lite sex/dårlig forhold etc, de lar seg rive med.

Uansett mener jeg at utroskap ikke er "bare noe som skjer", er vel lite sannsynlig at man tilfeldigvis er naken i samme rom som den andre og han snubler og faller oppå jenta og klarer selvfølgelig i dette uhellet å få visse kroppsdeler linket inn i henne..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenk om en gift mann anser seg for å være guds gave til alle kvinner, og at hans sæd har så vakre gener at det ville være en forbrytelse mot menneskeheten å ikke la den strømme til så mange kvinner som mulig?

Et knullemønster kan være en moralsk problematisk sak. Utroskap er en uting, men det kan også være moralsk betenkelig å unnlate å gi sex til de som trenger det.

Jeg tror forresten at utro menn er mye enklere i tankegangen. At det handler mer om ureflektert spontan lyst. Man fristes av deilige damer, akkurat som man fristes av deilige kaker. Det ser fryktelig godt ut, og man forsyner seg uavhengig av om det er bra for helsa eller ikke, og da snakker jeg om egen helse,

ikke helsa til hun

som ligger der og tar imot

pappas store, store gulerot.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det man sier er vel at det er like mange årsaker til utroskap som det er tilfeller av utroskap. Og noen av årsakene er mer forståelige enn andre.

Er snakk om legitim grunn da.. Ingen kan påstå at noen har rett til å være utro, at det noen gang er riktig å være utro? Påstår også at det aldri heller er forståelig at noen er utro. Om man skulle være misfornøyd me forholdet, må man gjøre det slutt først. Utroskap er verken forsåelig eller akseptabelt.
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen på menn og kvinner er at menn er rasjonelle. Kvinner er irrasjonelle og følelsesstyrte. Det vil si at menn har en rasjonell og logisk grunn (en god grunn) for hvorfor de er utro. Kvinner styres bare av følelser og klarer ikke å tenke rasjonelt. Det er fordi kvinner har en halv kilo mindre hjerne enn menn har.

Anonym poster: 6dbb45dace800edfcda9a6e362ae2879

Skrevet

Er snakk om legitim grunn da.. Ingen kan påstå at noen har rett til å være utro, at det noen gang er riktig å være utro? Påstår også at det aldri heller er forståelig at noen er utro. Om man skulle være misfornøyd me forholdet, må man gjøre det slutt først. Utroskap er verken forsåelig eller akseptabelt.

Hvis du ikke kan forstå at folk er utro bør du kansje jobbe litt med å sette deg inn i andre mennesker sko. Er for såvidt enig i at det aldri er akseptabelt, men kan til tider være forståelig.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Menn vil nok mene de har en grei grunn, mens den som blir begått utroskap mot vil nok være uenig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...