AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Hei, Er det noen som har erfaringer med spabad fra netthandelen? Det ser sinnsykt digg ut, men jeg er redd for at de ikke funker så bra? Slike: http://www.netthande...on/Hage/6608614 Anonym poster: fdd54293a56fb688e46b3113e63c1d2f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Dette er noe dritt, som det aller meste fra denne Netthandelen. Kinesisk rask, kjøpt for lort og ingenting. Folk lures til å betale diverse gebyrer, og jeg har jammen lurt på om noen av budene der er fiktive. Det skulle ikke forundre meg. Alt er anonymt, og lett å jukse. Spiller ingen rolle om en vare går for 1 krone, når den aldri blir levert, i hvert fall meget sjelden. Anonym poster: 33545dee0430759eae5741f1fee9c74a 3
lurine Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har handlet masse på Netthandelen oppigjennom. Følger med en stund først, velger ut varer og følger med på prisene, og så handler jeg masse på en gang. Har alltid fått varene raskt, de to gangene jeg har reklamert har det kommet nytt straks uten diskusjon. Har ikke behøvd å returnere defekt vare heller. Gebyret er 75 kroner + porto, hvis man henter på lager er 120 (ingen porto). Ganske enkelt og tydelig beskrevet på sidene deres. Jeg har kjøpt stor vifte, terrassevarmere, vinkjøleskap, høyttalere, gaver, frityr og en hel del til, og alt har vært i orden og virker fremdeles etter noen år. Mye ræl også, men hvis man er litt selektiv kan man gjøre kupp. Mest populære gaven å gi bort var kofftert med klister, glitter og tatoveringsstensier. Klisteret var laget av stivelse og helt ufarlig, og 3 år etter er den fremdeles hot blant nabojentene. 1
Anglofil Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har også handlet mye derfra og alltid fått varene mine. Og synes faktisk ikke kvaliteten er så verst. Jeg får ikke hentet varene mine selv fordi jeg ikke har bil, men synes frakten er helt kurant. Og noen ganger kan man gjøre noen skikkelige kupp. Mine beste kjøp er nok et helt middagsservise til fire personer (dvs fire skåler, fire tallerkner, fire asjetter, fire kaffekrus) til den nette sum av 21 kr og en stor gryte til 50 kr. Disse har jeg nå hatt siden 2009 og er kjøp jeg er svært fornøyd med. Mvh Yvonne
lurine Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har forresten kjøpt urtetørker der også. Var på jakt lenge, og fant ingenting til under 1600. Så kom det en på Netthandelen, og den fikk jeg for under hundrelappen,-. Er jevnlig i bruk, til frukt, sopp, grønnsaker og urter. Og youghurtmaskin. Vinskapet ga jeg 335,- kroner for, rommer 16 flasker. Nå synes jeg det er altfor mye Brandstad og dr Lykke der. Lite nyttige ting. Hvordan er kvaliteten på Brandstad-klærne?
Anglofil Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Synes Brandstad-klærne har ganske god kvalitet, ihvertfall på de klærne jeg har kjøpt. Mvh Yvonne
Chloe- Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har også handlet mye derfra og alltid fått varene mine. Og synes faktisk ikke kvaliteten er så verst. Jeg får ikke hentet varene mine selv fordi jeg ikke har bil, men synes frakten er helt kurant. Og noen ganger kan man gjøre noen skikkelige kupp. Mine beste kjøp er nok et helt middagsservise til fire personer (dvs fire skåler, fire tallerkner, fire asjetter, fire kaffekrus) til den nette sum av 21 kr og en stor gryte til 50 kr. Disse har jeg nå hatt siden 2009 og er kjøp jeg er svært fornøyd med. Mvh Yvonne Hva var frakten på da?
Anglofil Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hva var frakten på da? Det er jo forskjellig fra gang til gang, utifra hva man handler. Men man kan gå inn på produktet man ønsker og beregne frakt. Så er det jo klart: kjøper man flere varer så vil frakten per vare bli mindre, med mindre man kjøper veldig tunge ting. Sist betalte jeg 277,50 kr i frakt, men til gjengjeld kjøpte jeg 13 artikler, hvor en av dem var en make up-koffert (gave) som er ganske tung. Det går først og fremst på tyngde slik jeg har forstått det. Gangen før der betalte jeg 86,25 kr i frakt. Mvh Yvonne Endret 12. mai 2013 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå