Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Bruddet mellom meg og han er et faktum, etter hans ønske .. Og jeg er nå en av mange kvinner han har hatt et relativt langt forhold med... En av mange som har elsket barna hans i flere år.. Jeg kjenner på en tomhet, og vet jeg prøvde å redde forholdet meste mer fordi jeg ikke ville miste dem.. Så nå sitter jeg å lurer på hvordan det er for et barn å skulle bli involvert i slike forhold ..burde ikke han som bare har en dame i 2-4 år latt være å involvere barna?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Har en sånn eks jeg også som har hatt 3 litt kortere forhold der våre barn har blitt involverte og knyttet til personene han har vært sammen med. Disse forholda varte 1-2år. og mine barn blir lett kjent og knyttet til de man blir kjent med. Men nå er jeg mor til disse barna jeg da. For øyeblikket har han ikke dame, men ei god venninne som er der ofte og overnatter. Han sier de bare er venner, så får håpe vennskapet holder seg da siden barna mine også er involvert i venninna hans. Anonym poster: 1682a2fc2d2f89e294e81e732ca8897c
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Jo, han burde kanskje latt være å involvere deg, og du burde kanskje også ha holdt litt avstand etter føre var-prinsippet, med tanke på hans tidligere historikk, både for barnas del og for din del. For sent å være etterpåklok, og vanskelig å styre en eks som ikke er så klok. Skjønner at dette er trist...
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 jo her er det nok altfor mange som tabber seg ut. Involverer seg veldig med barna,kaller sine foreldre for besteforeldre til barna,tanter onkler som ikke er i slekt i det heletatt! og vips så er dei ute av barnas liv for godt. tomt for barna,vondt for barna og enda en gang miste noen.. hun/han var jo så grei hun/han som vi hadde i fjor,året før det osv ingen at dei som pleier svare her inne ser dette og involverer seg i hytt og pine uten å tenke konsekvenser lenger frem enn forelskelsen!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Ja, men når vet man hvor lenge et forhold varer? Et brudd kan skje når man minst aner det. Anonym poster: 2f838f321b0588855f890422071fc6bb
tingeling Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Akkurat dette tror jeg de fleste barn klarer helt fint. Husk alle voksne de får forhold til gjennom barnehage og skole. Det kan komme sorgreaksjoner når voksne der slutter / barnet slutter, men den sorgen varer som regel ikke lenge. Det er ihvertfall min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå