Gå til innhold

Liker/er forelsket i en kjendis, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har vært ambivalent på dette for en stund nå. Jeg er altså ikke en fjortis som er gal etter en kjekk kjendis. Jeg vet det høres allikevel slik ut fra min tittel...historien er altså slik: han er en utenlandsk kjendis, sånn helt vanlig kjekk, synes jeg. Han er veldig populær i hans hjemland, tror jeg. Jeg så tilfeldig en serie han spilte i på nettet og likte den veldig godt. Søkte deretter litt på nettet om han og så en del hans intervjuer på YouTube. Det var et intervju han hadde på et universitet, hvor han pratet om sin livsopplevelse med studentene. Han snakket om hva han måtte gå gjennom for å oppnå det han har i dag, og at han bare er et vanlig menneske som har et yrke som skuespiller. Han virket så kjær og ordentlig. Jeg ble rørt av det han sa, og følte plutselig så nær han. Jeg følte også vi har så mange likheter, og han virket så riktig i det øyeblikket! Jeg fant hans email adr. og skrev til han, helt vanlig språkbruk, for å ikke skremme han. Adressen fant jeg på hans offisielle side, og de som hjelper han å drive siden sier at han leser sine emailer selv. Jeg har skrevet 3 hittil, og har selvfølgelig ikke fått noen svar. Nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette å skrive...

Jeg er klar over alt det der med kjendisforelskelse ender ingen vei, og det han sier foran kamera behøver ikke å være den personen han egentlig er. Men jeg klarer ikke å la det være! Det er et eller annet med han som tiltrekker meg så intenst! Når jeg ser bilder av han sammen med en annen kvinnelig kjendis, blir jeg så sjalu at det gjør vondt inni meg. Jeg vet dette er helt crazy, men det er så vanskelig å gi slipp...;p

Er det noen her som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest RamaLama
Skrevet

Tror dette er vanlig, selv om det forekommer oftere blant fjortissjenter er det nok ikke et fenomen som tilhører dem. Det beste er nok å bare glemme han, tenk på andre ting. Tenk deg selv da, ville du dratt på date med noen som sendte deg fanbrev? ;p

Jeg tror det er en grunn til at kjendiser dater andre kjendiser, om det ikke er for publisitet, så er det sikkert fordi de ser på hverandre som normale/likestilte mennesker, og ikke en illusjon de har bygd i sitt eget hode.

Om han er kjent så finnes det sikkert noen som har skrevet negative ting om han en eller plass på verdensveven, så du får finne dette, konkludere med at han er en dust og klamre deg fast til dette. Det hjelper :)

Skrevet

Jeg er veldig betatt av en kjendis jeg og... Skjønner hvordan du har det.

Skrevet

Jo, du er en fjortis som er gal etter en kjekk kjendis.

Gjest RamaLama
Skrevet (endret)

Jo, du er en fjortis som er gal etter en kjekk kjendis.

Man trenger ikke være fjortiss for å bli forelsket i en kjendis. Man kan bli forelsket i en person man aldri har sett, møtt eller tatt på, ved å chatte med dem. Da er det ikke mindre rart at man blir forelsket i et menneske man kun har sett, men aldri møtt, tatt på eller snakket med. :)

Men sånn som det utvikler seg for TS, så virker det som om hun er litt besatt, og det virker ikke særlig sunt.

Endret av newbiepie
Skrevet

Man trenger ikke være fjortiss for å bli forelsket i en kjendis. Man kan bli forelsket i en person man aldri har sett, møtt eller tatt på, ved å chatte med dem. Da er det ikke mindre rart at man blir forelsket i et menneske man kun har sett, men aldri møtt, tatt på eller snakket med. :)

Men sånn som det utvikler seg for TS, så virker det som om hun er litt besatt, og det virker ikke særlig sunt.

Jo, det er rart å bli forelsket i noen man ikke engang har chattet med.

Skrevet

Jo, det er rart å bli forelsket i noen man ikke engang har chattet med.

Hvorfor?

Det er veldig naturlig å skape en forelskelse i noen ukjente hvis man foreksempel er desperat eller ensom og kansje bare trenger å ha den følelsen. Kansje man trenger å skape en illusjon av at noen er helt perfekte for man vil jo aldri møte dem uansett.

Skrevet

Hvorfor?

Det er veldig naturlig å skape en forelskelse i noen ukjente hvis man foreksempel er desperat eller ensom og kansje bare trenger å ha den følelsen. Kansje man trenger å skape en illusjon av at noen er helt perfekte for man vil jo aldri møte dem uansett.

Nei, hele det scenarioet er jo merkelig.

Altså, å bli betatt og litt yr av en fremmed er forståelig, men å sende fanmail og kalle det er forelskelse er definitivt rart. Å være forelsket i en illusjon når man er over fjortisstadiet ser jeg på som veldig usunt.

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Kan du ikke si hvem det er?

Jeg har verdens største crush på en mannlig amerikansk kjendis selv, verste er at han faktisk er klar over hvem jeg er :fnise:

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Kan du ikke si hvem det er?

Jeg har verdens største crush på en mannlig amerikansk kjendis selv, verste er at han faktisk er klar over hvem jeg er :fnise:

Hvem? :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Hvem? :)

Det er en lang historie, men må presisere at det IKKE var noe som helst stalking eller fan-greier involvert.

Joseph-Gordon-Levitt-20882411-2-402.jpg

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Det er en lang historie, men må presisere at det IKKE var noe som helst stalking eller fan-greier involvert.

Joseph-Gordon-Levitt-20882411-2-402.jpg

:O :O :O :O :O :O

Vær så snill å fortell meg!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

:O :O :O :O :O :O

Vær så snill å fortell meg!

Haha, jeg kan sende deg en pm :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...