Hudgen Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg føler meg skikkelig "blue" i dag... Blue og litt ensom. Min romkamerat flyttet ut i dag siden hun ble ferdig på skolen i går, så nå bor jeg her helt alene. Alle andre er også flyttet hjem nå. Det er vell derfor jeg føler meg litt ensom. Tror jeg er blitt litt bortskjemt på å alltid ha folk rundt meg. Jeg har min siste eksamen på mandag, hvor jeg er på gruppe med to stk. jeg aldri har møtt (holder kontakt via Google documents). Vi må sammen skrive en 12-siders rapport, + at vi skal fremføre det på mandag (jeg via webkamera). Jeg har fått tilsendt min arbeidsoppgave, hvor jeg ikke helt skjønner hva jeg skal gjøre. Tror også jeg kommer til å stille svakt til spørsmålsrunden etter presentasjonen. Føler at jeg ødelegger alt for dem! Så følelsen av å være blue kommer nok av litt ensomhet og press :/ Aaaaner ikke hvor jeg vil med dette innlegget. Føler bare for å dele det og kanskje få litt compassion
Gjest Kv84 Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Lykke til, dette klarer du!! Nyt tiden alene. Det vil alltid være masse gode grunner for å bo alene. Lag deg noe god mat og hold fokus på oppgaven som snart er ferdig! Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå