AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er altså veldig nysjerrig på dette med å få proff hjelp med sminken, og lurte på om noen av dere med erfaringer, enten dere har fått det lagt eller lagt det selv kunne fortelle meg litt om pris, tid, og mer spesielt; kan man forvente bra resultat med hud som har noen arr, akne, pigmentflekker og lignende. Er fullstendig talentløs når det gjelder sminke, men vil veldig gjerne se bra ut på jobbintervju og andre "viktige" anledninger. Forventes det at man kommer inn usminket? Anonym poster: c1d33dfa82f19bf8b825a30f4b9ee395
sara-ellis Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Vet ikke hvor du bor, men det er ei på Gevir i Oslo som sminker f.eks. Tone Damli, og hun er jo alltid fint sminket :-) Så kan du jo bare å ringe å spørre om det du lurer på...
Silje1986 Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Jeg er altså veldig nysjerrig på dette med å få proff hjelp med sminken, og lurte på om noen av dere med erfaringer, enten dere har fått det lagt eller lagt det selv kunne fortelle meg litt om pris, tid, og mer spesielt; kan man forvente bra resultat med hud som har noen arr, akne, pigmentflekker og lignende. Er fullstendig talentløs når det gjelder sminke, men vil veldig gjerne se bra ut på jobbintervju og andre "viktige" anledninger. Forventes det at man kommer inn usminket? Så lenge han/hun er flink så får du nok i hvert fall bedre resultat enn når du gjør det selv
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg fikk lagt sminke i en butikk i utlandet en gang. Var en sånn deal - bli profft sminket mot at du kjøpte produkter i butikken for ca 300 kr. Var flere kremer og øyenskygger bla. der jeg siklet på, så var et godt tilbud! Sminken ble fin den, men sminkedama virka ikke veldig proff Jeg kom bla. med maskara på øynene, og hun klæsja på masse ny maskara oppå den gamle. Helt krise! Jeg spurte før hun begynte om jeg skulle fjerne maskaraen, men hun mente det ikke gjorde noe. Øynene mine så ut som to sprikende edderkopper hun skjønte selv at hun hadde tabba seg ut... men for å fjerne maskaraen, ville hun jo ødelegge all den andre sminken hun hadde lagt, så i stedet klistra hu på masse punktvipper. Åherregud, som jeg så ut!! Haha, jeg må leeee av det i dag Har ett bilde fra den kvelden hvor jeg ser ganske OK ut, men om du hadde sett meg "live" hadde du sett at jeg hadde to lag øyevipper - ett fint, tynt og langt et som var fint buet, og ett lag tjukke, korte vipper som sto rett ut, fulle i klumper. Men går du til en som er litt flinkere, går det nok bedre Og jeg ville møtt opp uten sminke. Anonym poster: be195472a0afc9c241964968c2f9ebf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå