Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger noen råd/tips fra dere angående en gutt.

Det er en gutt jeg har snakket frem og tilbake med i 1 år nå, det føles ut som en evig tid. Søndag for en uke siden møtte jeg han, ettersom han har perm fra militæret, og vi var hos han.

Vi spilte litt Battlefield før han dro meg med i senga. Der lå vi bare og så på TV, helt til han begynte å ta håret bak øret mitt og bite meg i øret. Det gjorde han en god stund, før han begynte å kline med hele trynet mitt. Sånn holdte han på lenge, før han begynte å kysse meg på halsen. Ting som "du gjør meg så seksuelt frustrert når du ligger sånn og kysser meg uten å gjøre noe mer".

Lå sånn her i en time, før vi begynte å snakke bare. Vi snakka om alt mulig, siden han ville bli bedre kjent med meg. Han fortalte hvem han hadde vært sammen med, og hvem han hadde hatt sex med. Han ville ha frem at det ikke var like mange som det går rykter om.

Han sa ting som "jeg har aldri gjort dette her med en jente før, bare liggi sånn og snakka". "det var øynene dine som fikk meg interessert i deg" og "kunne du tenke deg å bli sammen med meg en dag?"

Han ville også ha sex, men respekterte at jeg ikke ville siden jeg ikke har sex med mennesker jeg ikke er sammen med (jeg er også jomfru da, men det tør jeg ikke si enda - ettersom jeg synes det er flaut).

Dette her trodde jeg ikke på, hvem vet hvor mange jenter han sier disse tingene til. Han har vært utro mot en kjæreste før, men han er så snill til vanlig.

Han vil møte meg før han drar i militæret igjen, men jeg er usikker på hva jeg vil.

Vil han bare møte meg for å ha sex, jeg føler at han ler av meg med vennene sine og alt er bare et veddemål.

Hva syns dere om situasjonen, og hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rundbrenner

utdyp mer!!

AnonymBruker
Skrevet

Du burde definitivt ta det meste han sier med en klype salt.

Når han ligger å kysser deg overalt og biter i øret og sånn, er det jo helt klart at han prøver å tenne deg.

Når han oppdaget at det gjerne ikke gikk helt som planen, så havnet dere der med denne pratingen, kan det virke som. Etter en times prøving.

Og spesielt ting som "Dette har jeg aldri gjort med noen andre jenter før", med mindre det er noe drastisk som massemord kanskje, så kan man 9 av 10 ganger garantere at det bare er pisspreik.

Jeg ville anbefalt deg til å avvente hele situasjonen til han er ferdig i millitæret.

Ha gjerne kontakt med frem til da, men kanskje holde deg litt tilbake på all kosingen og slikt. Dette kan og gjerne medføre at han liker bedre. Og så når ham er ferdig i millitæret, så kan dere jo ta opp igjen tråden og se om dere to, ikke burde bli, dere to. :)

Og jeg er skeptisk til dette veddemålet du nevner. Jeg tror ikke det er tilfelle.

Men om han ønsker noe seriøst med deg eller bare har lyst på pulings, er ikke godt å si. ;)

Anonym poster: 9554edfcd7836bd69b38ff59a5952311

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Han vil (sannsynligvis) bare ha sex. Han var ivrig etter sex på første daten, har hatt mange damer før, har vært utro og er en skikkelig "sweet talker". Og som om ikke det var nok så spilte han/dere battlefield. Det er et bra spill det, men hvis det ikke har skjedd noe nytt så har det ikke to-player, noe som er lite gentleman-aktig.

Skrevet

Jeg tror ikke han ler av deg med vennene sine, nei.

Syns du skal gi han en sjangse, jeg! Du vil sikkert oppdage fort om han er en uærlig person og en du ikke kunne blitt sammen med. Godt mulig han smisker for sex, men gi han en sjangse!

Uansett hva årsaken er, se på det som et kompliment at han jobber så hardt for å få ha sex med deg! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke han ler av deg med vennene sine, nei.

Syns du skal gi han en sjangse, jeg! Du vil sikkert oppdage fort om han er en uærlig person og en du ikke kunne blitt sammen med. Godt mulig han smisker for sex, men gi han en sjangse!

Uansett hva årsaken er, se på det som et kompliment at han jobber så hardt for å få ha sex med deg! :)

Ja, jeg får vel ta det som et kompliment :)

Skrevet

Var med han igjen i dag. Han måtte innrømme at han ikke var forelsket enda, men han var veldig betatt.

Han kalte meg også kjæresten sin, men den kjøpte jeg ikke.

Han sa at ryktet hans var feil, og man ikke kan stole på alle andre mennesker. Og at han vil enda bedre kjent med meg, og bli sammen med meg en gang i fremtiden.

Jeg klarer ikke å stole på alt dette her, men jeg begynner å bli litt i skyene, er ikke alltid like lett. hehe

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, jeg får vel ta det som et kompliment :)

men vent med sexen
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns du burde vente med sexen hvis du ikke virkelig stoler på han helt enda. (Dette minner om da jeg ble lurt av en kjekk millitær i min tid) Hvor langt unna hjemstedet er han plassert? Er det mulighet for at dere kan møtes oftere og kanskje bli litt bedre kjent?

Anonym poster: 37ac1584d8f466104f070f81d4edbc83

Skrevet

Var med han igjen i dag. Han måtte innrømme at han ikke var forelsket enda, men han var veldig betatt.

Han kalte meg også kjæresten sin, men den kjøpte jeg ikke.

Han sa at ryktet hans var feil, og man ikke kan stole på alle andre mennesker. Og at han vil enda bedre kjent med meg, og bli sammen med meg en gang i fremtiden.

Jeg klarer ikke å stole på alt dette her, men jeg begynner å bli litt i skyene, er ikke alltid like lett. hehe

Han kaller deg kjæresten sin, men er ikke forelsket enda engang?? Han der er full av store ord som betyr lite eller ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Syns du burde vente med sexen hvis du ikke virkelig stoler på han helt enda. (Dette minner om da jeg ble lurt av en kjekk millitær i min tid) Hvor langt unna hjemstedet er han plassert? Er det mulighet for at dere kan møtes oftere og kanskje bli litt bedre kjent?

Anonym poster: 37ac1584d8f466104f070f81d4edbc83

Han er plassert i Finnmark, et par timer unna.

Skrevet

Han kaller deg kjæresten sin, men er ikke forelsket enda engang?? Han der er full av store ord som betyr lite eller ingenting.

Haha, store ord i en liten munn.

Gjest Beano
Skrevet

Den eneste måten for deg å se om han virkelig er interessert i deg, er å vente med sexen. Og da i kanskje 2-3 måneder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...