Gjest TS Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Midt oppe i alt eksamensdritet så dumpa kjæresten min meg. Vi var sammen i over tre år. På mandag kom hun hjem og fortalte, egentlig ganske entusiastisk, at hun hadde møtt en annen. Ei hun studerte sammen med, hun la heller ikke skjul på at de hadde hatt sex med hverandre i noen uker. Jeg har aldri vært så såret, skuffet og sint på engang før. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, så vi satt der i stillhet i noen sekunder, før hun kysset meg på kinnet og ønsket meg lykke til videre. Etter hun gikk, kjente jeg tårene begynte å komme, jeg har ikke klart å konsentrere meg om noen siden hun dro. Jeg savner henne, samtidig som jeg er sur på henne. Jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Herregud for en skadet kjæreste du har hatt! Vær glad du er kvitt henne! De vonde følelsene du kjenner på nå er helt naturlig og vil gå over etterhvert. Føler med deg ! Anonym poster: 8cdc36c1f3740d97346707d540018973 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Oi, det hørtes ikke ut som noen bra stabil frøken dette. Plutselig en vakker dag etter 3 år, kommer hun og forteller at hun har truffet en annen, kysser deg på kinnet og ønsker deg lykke til videre. Det er vondt nå, men det var kanskje for det beste. Anonym poster: 967edef91ccde2f8206926bf81eb4736 3
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 mange drar drittsekkstempelet med en gang her ser jeg...dere vet da strengt tatt ikke om ts har vært en jævli kjæreste i forkant av bruddet. dere har bare hørt en side av historien
Red-Ruby Skrevet 10. mai 2013 #5 Skrevet 10. mai 2013 mange drar drittsekkstempelet med en gang her ser jeg...dere vet da strengt tatt ikke om ts har vært en jævli kjæreste i forkant av bruddet. dere har bare hørt en side av historien Og det er jo den vi kan forholde oss til...Hva foreslår du at vi gjør? 3
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Og det er jo den vi kan forholde oss til...Hva foreslår du at vi gjør? gi råd men kanskje holde seg for god for å kalle folk ustabile og drittsekker når man strengt tatt ikke vet bankgrunnshistorien.
Red-Ruby Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 gi råd men kanskje holde seg for god for å kalle folk ustabile og drittsekker når man strengt tatt ikke vet bankgrunnshistorien. Nå har jeg ikke kalt noen for noe som helst,men det er ikke mange råd å gi her heller. Han kan ikke akkurat ta henne tilbake. Jeg tror at det ofte hjelper at vi føler med han,men skjønner hva du mener altså! Vet virkelig ikke hva jeg skal si til deg ts..Det er en jævlig situasjon,men kanskje det hjelper å føre fokus på eksamen? på at du skal gjøre det ekstra bra ?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #8 Skrevet 10. mai 2013 Nå har jeg ikke kalt noen for noe som helst,men det er ikke mange råd å gi her heller. Han kan ikke akkurat ta henne tilbake. Jeg tror at det ofte hjelper at vi føler med han,men skjønner hva du mener altså! Vet virkelig ikke hva jeg skal si til deg ts..Det er en jævlig situasjon,men kanskje det hjelper å føre fokus på eksamen? på at du skal gjøre det ekstra bra ? jeg har heller aldri påstått at det var du som dro drittsekkkortet
Wildy Skrevet 10. mai 2013 #9 Skrevet 10. mai 2013 Jeg synes uansett det er utrolig dårlig gjort å dumpe noen midt i eksamensperiode. Har man vært sammen en stund har man også såpass respekt for hverandre at man ikke gjør ting verre enn nødvendig. Det går ann å vente noen uker til eksamen er ferdig. Det å " vips, jeg har truffet en annen, hadebra" er for meg helt hårreisende. Man innleder ikke ett nytt forhold før man har avsluttet det man er i!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #10 Skrevet 10. mai 2013 Jeg synes uansett det er utrolig dårlig gjort å dumpe noen midt i eksamensperiode. Har man vært sammen en stund har man også såpass respekt for hverandre at man ikke gjør ting verre enn nødvendig. Det går ann å vente noen uker til eksamen er ferdig. Det å " vips, jeg har truffet en annen, hadebra" er for meg helt hårreisende. Man innleder ikke ett nytt forhold før man har avsluttet det man er i! kommer vel veldig ann på det da. om man blir mishandlet,utroskap ol så trenger man ikke nødvendigvis vise så mye respekt for eksamenstida men heller komme seg til helvete bort. og jo, mange innleder nye forhold før det er offesielt slutt. det er faktisk ikke uvanlig
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #11 Skrevet 10. mai 2013 For et sært brudd. Alt som mangla i teksten her er at hun hadde høye hæler på seg og trippet entusiastisk ut av døren... Au!.................. Anonym poster: faa2ae1433019edaa38d7bef8931c311
tom1986 Skrevet 10. mai 2013 #12 Skrevet 10. mai 2013 to måter å se på dette: 1) dama di er et umodent, utro ludder og du har nå fått se hennes egentlige personlighet. good riddance. 2) hun var sannsynligvis utro og fant en ny type, fordi du er en patetisk tøffel. dette er til dels kun spekulasjoner, men du fremstiller deg som et stakkarslig og patetisk offer i åpningsinnlegget. noe som kan tyde på at du er en svak mann. en svak mann hun til slutt ble drit lei. du bør uansett kutte henne ut for godt. aldri ha mer kontakt med henne. hadde jeg vært deg, hadde jeg også pult søstera/venninna hennes og grisebanka fyren hun er nå sammen med.
Wildy Skrevet 10. mai 2013 #13 Skrevet 10. mai 2013 kommer vel veldig ann på det da. om man blir mishandlet,utroskap ol så trenger man ikke nødvendigvis vise så mye respekt for eksamenstida men heller komme seg til helvete bort. og jo, mange innleder nye forhold før det er offesielt slutt. det er faktisk ikke uvanlig Mishandling eller utroskap er litt annet enn ett "vanlig" brudd. Og nei, da trenger man ikke utvise så veldig mye respekt, enig i det! Men å innlede ett nytt forhold før man avslutter det man er( med mindre det er snakk om vold el) i; det synes jeg faktisk ikke er greit i det hele tatt, Utroskap er ikke greit. Om man er i et forhold man ikke trives i; javel; da har man to valg. Jobb med det eller avslutt. Men det er meg....
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #14 Skrevet 10. mai 2013 Mishandling eller utroskap er litt annet enn ett "vanlig" brudd. Og nei, da trenger man ikke utvise så veldig mye respekt, enig i det! Men å innlede ett nytt forhold før man avslutter det man er( med mindre det er snakk om vold el) i; det synes jeg faktisk ikke er greit i det hele tatt, Utroskap er ikke greit. Om man er i et forhold man ikke trives i; javel; da har man to valg. Jobb med det eller avslutt. Men det er meg.... ja verden skulle vært like sort/hvit som din. da hadde alt være greit
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #15 Skrevet 10. mai 2013 Hun har blitt "ferdig" med deg lenge før hun faktisk slo opp siden hun virket så entusiastisk da hun slo opp. At hun innrømmer at hun var utro bekrefter jo også dette. Ja, det er jævlig der og da, men forsøk å fokusere på eksamener nå selv om det er vanskelig, og så kan du sørge etterpå. Uansett er det bedre å finne ut hvordan hun var før dere ble mer etablert med barn. Man trenger ikke mennesker som tar så lett på forhold i livet sitt. Anonym poster: c2d7e3984365facb090dd1f5ebc31784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå