AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 For å gjøre en lang historie kort. Jeg har søkt en skole i USA som jeg har fått opptak på. har allerede betalt og sagt fra meg alt her hjemme, jobb ol. Opptakskravet er en BA. Så skjer det jeg ikke trodde kunne skje, jeg stryker på det siste faget på BA. snakker med skole, jeg kan ikke begynne der med mindre alle fag er bestått. Jeg mener besvarelsen skal holde til minimum, og at jeg har fått for streng sensur. Har levert klage. Så kommer rosinen i pølsa: Jeg er vanligvis en skeptiker, men her er jeg villig til å prøve ALT. dette er drømmen min og fremtiden min. Jeg prøver ta i bruk visualiseringsteknikker for at klagen skal gis medhold. Men, finnes det noe annet jeg kan gjøre? dette høres sikkert dumt ut, men jeg tenker i retning healere ol., alt mulig! Noen erfaringer? Evig takknemlig for konstruktive tilbakemeldinger. Anonym poster: 91e32af7f47fe520946fd5017f6200e5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Slapp av! Det kommer flere sjanser.Ta opp igjen faget og jobb et år så har du litt ekstra penger til neste år.. Ingen stress! Anonym poster: a381e0e091ffa73fd646e000f5472ebe
Gjest Sitrondrops Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Dra på ferie, få deg en sommerjobb og jobb MYE for å få tankene ut av hodet evt. gjør annet som måtte fjerne tankene dine fra svaret på klagen. Ikke stort annet du kan gjøre nå enn å vente på svaret.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Slapp av! Det kommer flere sjanser.Ta opp igjen faget og jobb et år så har du litt ekstra penger til neste år.. Ingen stress! Anonym poster: a381e0e091ffa73fd646e000f5472ebe Jeg er allerede på overtid og har ikke hatt normal studieprogresjon. jeg har som sagt sagt fra meg alt her hjemme nå(dumt, ja) og MÅ rett og slett bare starte der til høsten. lang historie, men tiden er overmoden for meg å reise nå. Anonym poster: 91e32af7f47fe520946fd5017f6200e5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Dra på ferie, få deg en sommerjobb og jobb MYE for å få tankene ut av hodet evt. gjør annet som måtte fjerne tankene dine fra svaret på klagen. Ikke stort annet du kan gjøre nå enn å vente på svaret. Jeg takker for svaret, men dette har jeg gjort før. Jeg er ikke 22 lengre og tiden tikker i fra meg. faktum er også at jeg taper masse penger dersom klagen ikke tas til følge. Anonym poster: 91e32af7f47fe520946fd5017f6200e5
Tjukk Norris Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Tror du på synske da? Kanskje det finnes noen seriøse folk på det området som kan guide deg litt?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Be til gud. Om ønskene dine ikke slår igjennom, kan du bli sint og myrde halve europa, han tilgir.
Tibbie Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Om det viser seg at du må vente, vil jeg anbefale deg å søke på American College of Norway. Du studerer ett år der, så fortsetter du i USA. Da får du tatt ditt første år på college mens du får tatt den eksamen din på nytt, slik at du ikke kaster bort verdifull tid. Du kan også studere på American College bare ett semester (4-5 mnd) og dra rett til USA etter det
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #9 Skrevet 10. mai 2013 Om det viser seg at du må vente, vil jeg anbefale deg å søke på American College of Norway. Du studerer ett år der, så fortsetter du i USA. Da får du tatt ditt første år på college mens du får tatt den eksamen din på nytt, slik at du ikke kaster bort verdifull tid. Du kan også studere på American College bare ett semester (4-5 mnd) og dra rett til USA etter det Jeg takker for svar, men jeg er mer ute etter noe som kan forsterke muligheten til at jeg kan få medhold, derfor jeg skrev den her inne. Jeg har som sagt allerede betalt skolen, penger jeg ikke får igjen. Så den type svar jeg er ute etter er heller å høre om noen har opplevd at noe "overnaturlig" har hjulpet dem til å få realisert en stort ønske type sjaman, healer. Men takk for hjelp som sagt Anonym poster: 91e32af7f47fe520946fd5017f6200e5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 For å gjøre en lang historie kort. Jeg har søkt en skole i USA som jeg har fått opptak på. har allerede betalt og sagt fra meg alt her hjemme, jobb ol. Opptakskravet er en BA. Så skjer det jeg ikke trodde kunne skje, jeg stryker på det siste faget på BA. snakker med skole, jeg kan ikke begynne der med mindre alle fag er bestått. Jeg mener besvarelsen skal holde til minimum, og at jeg har fått for streng sensur. Har levert klage. Så kommer rosinen i pølsa: Jeg er vanligvis en skeptiker, men her er jeg villig til å prøve ALT. dette er drømmen min og fremtiden min. Jeg prøver ta i bruk visualiseringsteknikker for at klagen skal gis medhold. Men, finnes det noe annet jeg kan gjøre? dette høres sikkert dumt ut, men jeg tenker i retning healere ol., alt mulig! Noen erfaringer? Evig takknemlig for konstruktive tilbakemeldinger. Anonym poster: 91e32af7f47fe520946fd5017f6200e5 Det eneste du oppnår er at du fortsatt føler deg miserabel, men fattigere. Hvis du absolutt vil brenne av penger, vil jeg heller anbefale at du bestikker noen. Da vil ihvertfall ting skje. Anonym poster: d644c374ddf40e73bd973a53417a99bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå