AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Før dere kommenterer om groupies o.l., vær så snill og les hele innlegget. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å skrive noe som kan avsløre hverken hans eller min identitet, annet enn at han er artist (musiker), og har nok av jentetilbud. Vår historie begynte for snart ett år siden. Jeg hadde vært på en rekke konserter i løpet av de tre siste årene da vi møttes "tilfeldig" (jeg var der pga. hans konsert, men vi møttes utenfor konsertarrangementet. Han begynte flørtingen. Komplimenterte kroppen min. Dagen etter befølte han meg. Da jeg dro, sa han at han ville savne meg. Vi så ikke hverandre på noen måneder. Ikke tekster vi heller, men da vi møttes igjen, fortsatte han flørtingen. Og siden den gang, har det bare ballet på seg. Flørtingen hans har bare blitt mer og mer..."seriøs" etter som han har skjønt at jeg er med på leken. (Jeg blir lett oppfattet som forsiktig, sjenert og veldig "ordentlig"). Med unntak av noen kyss på kinnet, har vi aldri kysset. Nå har det kommet frem at han vil kysse meg, men også ha meg til sengs. Det er selvfølgelig ikke meg i mot. Jeg liker jo fyren. Spørsmålet som allikevel surrer rundt i hodet mitt er: Liker han faktisk MEG/ er seksuelt tiltrukket av MEG? Jeg mener, nå har han holdt på med flørtingen over så lang tid, også selv om det er lenge siden jeg har vært på konsert. Jeg har innfunnet meg med at han ikke er ute etter noe forhold (ennå?), men når han vasser i jentetilbud, hvorfor skal han ellers sende meg meldinger når han er på turné hvis han ikke føler noe ekstra for meg? Jeg har alltid sett på han som et helt vanlig menneske, så det er ikke kjendisstatusen som gjør at jeg lurer. Men det er jo en kjensgjerning at artister, så som sjømenn, har en kvinne i hver havn. Allikevel; høres det ut som jeg kanskje kan ha et lite fortrinn? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43
Guybrush Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Hvordan fyren er generelt er vel veldig vanskelig å vurdere. Sånn signalmessig er det vel tydelig at han er ute etter å få deg til sengs. Han gikk jo rett på og "sjekket ut varene" så kjapt han fikk muligheten. At du har vært tilbakeholden kan godt gjøre jakta mer interessant, du blir en større utfordring. Jeg har en kompis som spiller i band, turnerer endel og de er ikke kjent utenfor musikkmiljøet i Norge. Men selv de sier rett ut at de har ikke tid til å ha noe forhold. Det de møter av jenter er stort sett flyktige affærer for nærhet, sex og kos. Det er sikkert en av grunnene til at musikere vel er den yrkesgruppa som har flest sidesprang og samlivsbrudd også. Om du er med på leken og ikke forventer noe mer enn gøy så er det jo bare å kjøre på. Men pass på så du ikke egentlig er ute etter noe mer - for det tror jeg nok ikke han er interessert i. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Hvordan fyren er generelt er vel veldig vanskelig å vurdere. Sånn signalmessig er det vel tydelig at han er ute etter å få deg til sengs. Han gikk jo rett på og "sjekket ut varene" så kjapt han fikk muligheten. At du har vært tilbakeholden kan godt gjøre jakta mer interessant, du blir en større utfordring. Jeg har en kompis som spiller i band, turnerer endel og de er ikke kjent utenfor musikkmiljøet i Norge. Men selv de sier rett ut at de har ikke tid til å ha noe forhold. Det de møter av jenter er stort sett flyktige affærer for nærhet, sex og kos. Det er sikkert en av grunnene til at musikere vel er den yrkesgruppa som har flest sidesprang og samlivsbrudd også. Om du er med på leken og ikke forventer noe mer enn gøy så er det jo bare å kjøre på. Men pass på så du ikke egentlig er ute etter noe mer - for det tror jeg nok ikke han er interessert i. Tusen takk for et utfyllende og reflektert svar! Så heldig du er da Litt usikker på om jeg egentlig er så heldig? Om du har et lite fortrinn? Nei Kan du utdype det litt, er du snill? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43
Gjest Chloè Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Kan du utdype det litt, er du snill? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43 " Han begynte flørtingen. Komplimenterte kroppen min. Dagen etter befølte han meg. Da jeg dro, sa han at han ville savne meg" "men da vi møttes igjen, fortsatte han flørtingen. Og siden den gang, har det bare ballet på seg. Flørtingen hans har bare blitt mer og mer..."seriøs" etter som han har skjønt at jeg er med på leken" Mayday mayday! + vi på kjendis i tillegg er det lite håp. Men, hvis denne kjendisen er Øyvind Sauvik ( Vinni) så
Gjest Anonym Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Altså hvis du synes han er fin og grei så er du jo heldig som får oppmerksomheten hans ? Alle jentene får jo ikke det . Men lykke til med valget ditt.. Husk som han forrige nevnte ik forvent noe mer
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 " Han begynte flørtingen. Komplimenterte kroppen min. Dagen etter befølte han meg. Da jeg dro, sa han at han ville savne meg" "men da vi møttes igjen, fortsatte han flørtingen. Og siden den gang, har det bare ballet på seg. Flørtingen hans har bare blitt mer og mer..."seriøs" etter som han har skjønt at jeg er med på leken" Mayday mayday! + vi på kjendis i tillegg er det lite håp. Men, hvis denne kjendisen er Øyvind Sauvik ( Vinni) så Så hva mener du han vil med denne oppførselen? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Altså hvis du synes han er fin og grei så er du jo heldig som får oppmerksomheten hans ? Alle jentene får jo ikke det . Men lykke til med valget ditt.. Husk som han forrige nevnte ik forvent noe mer Ja, da skjønner jeg deg. Føler bare alt hadde vært enklere uten kjendisstatusen og jentene som venter og flokker seg om ham i hopetall... Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Få seg et nummer og ikke noe annet. Anonym poster: e4bf7898dd82bbf36cdeaf6e0615e45c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Få seg et nummer og ikke noe annet. Anonym poster: e4bf7898dd82bbf36cdeaf6e0615e45c Jeg skjønner bare ikke hvorfor han gidder å holde på over så lang tid med meg uten "resultater" når den enkleste saken i verden for ham er å få seg et ligg? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43
Guybrush Skrevet 9. mai 2013 #12 Skrevet 9. mai 2013 Jeg skjønner bare ikke hvorfor han gidder å holde på over så lang tid med meg uten "resultater" når den enkleste saken i verden for ham er å få seg et ligg? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43 Hvem sier at han er monogam? 4
Gjest Chloè Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Så hva mener du han vil med denne oppførselen? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43 Han vil bare få deg til sengs. Han er mest sannsynlig ennå mer på fordi han ikke fikk deg med en gang, så bet du på å det er nå spillet begynner. Spillet slutter når han har fått det han vil ha. Nå må du ikke gå i den fella at du tror "det har jo gått en god stund å vi har ennå ikke hatt sex, han må jo føle noe for meg da!" Å neidu, disse sta jævlene kan holde ut lengre enn du tror for å oppnå det de vil. Nå kan jeg jo ikke si 100% at han er en av disse, men sånn om dette starta er det hvertfall 90%
miaw Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Jeg må bare holde meg sånne tråder jeg, er for nysjerrig
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 Hvem sier at han er monogam? Nei, såpass "selvinnsikt" har jeg, at jeg forstår jo at jeg ikke er den eneste. Og enda mindre har jeg forstått hvorfor han aldri "gir opp" meg. Men dere har vel kanskje gitt meg svaret. Han fikk meg ikke med én gang.. Ber det at han sannsynligvis ikke er tiltrukket av MEG, men det faktum at jeg er jente/kvinne og det det innebærer? MIN kropp og MITT utseende er ikke så viktig, for alt jeg vet kan han synes jeg er på grensen til avstøtende? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43
Guybrush Skrevet 9. mai 2013 #16 Skrevet 9. mai 2013 Nei, såpass "selvinnsikt" har jeg, at jeg forstår jo at jeg ikke er den eneste. Og enda mindre har jeg forstått hvorfor han aldri "gir opp" meg. Men dere har vel kanskje gitt meg svaret. Han fikk meg ikke med én gang.. Ber det at han sannsynligvis ikke er tiltrukket av MEG, men det faktum at jeg er jente/kvinne og det det innebærer? MIN kropp og MITT utseende er ikke så viktig, for alt jeg vet kan han synes jeg er på grensen til avstøtende? Anonym poster: b4bd15a6ce620935d883563827a3dc43 Han vil ikke være den første eller siste som evt bruker noen kalorier på å smigre ei jente slik at han øker sjansene for å komme i mål seinere. Nei, han ville aldri lagt an på deg om han ikke syntes du var attraktiv. Akkurat slik må du ikke begynne å tenke.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #17 Skrevet 9. mai 2013 Det finnes mange seriøse musikere også da. Det er mange som har både kone og barn, uten at de ligger rundt i 'hver havn' om de skulle dra ut på turné. Og dette med kjendisstatus og mange andre jenter som skriker etter ham. Denne kontakten er ingenting i forhold til å skrive meldinger og flørte med en da. Det er jo store forskjeller på en fan eller flere, som liker verkene og er således betatt av vedkommende, enn en som liker personligheten og har lyst å bli kjent med ham på andre måter. Og det er jo kun du som vet hvem han er av oss her inne. Vet du ikke selv litt om hvordan han er som person? Anonym poster: 3e7b78d576a4a2d75d3ee43bb21cb18d
Calypso Skrevet 9. mai 2013 #18 Skrevet 9. mai 2013 Han begynner først med å gi deg komplimenter for kroppen din for og så ta seg friheten til å beføle deg dagen etter og: "Nå har det kommet frem at han vil kysse meg, men også ha meg til sengs." ... selv jeg ser at han kun er ute etter en ting, hva med å heller bruke tiden på en som gidder å i det minste ta deg med ut på en date først? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #19 Skrevet 10. mai 2013 (endret) Men TS. Jeg får også inntrykk av at det bare er en ting han er ute etter. Men siden han er kjendis så er det jo alltids gøy å prøve seg en tur? Kjør på. Anonym poster: 8f72a11a33ebe23779d1ace0bc88b815 Spekulasjon fjernet. Estrella, mod. Endret 10. mai 2013 av estrella
Gjest Lincoln Skrevet 10. mai 2013 #20 Skrevet 10. mai 2013 (endret) Wow, han vil ha deg til sengs og greier. Jeg tror ikke det gjør deg så spesiell ut fra hva jeg vet om musikere. Men for all del, kjør på. Endret 10. mai 2013 av Lincoln 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå