Gå til innhold

Når noen har sletta deg på Skype, kan man se det?

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel
Skrevet

Som overskriften sier, hvordan kan man se om noen har sletta meg på skype? Noen på lista mi er frakobler, men det står ikke frakoblet på de. Mens andre står det frakoblet på, hos den ene står det: Frakoblet. Anrop vil bli mottatt som en talepostbeskjed. Har jeg da blitt sletta?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Er et spørsmålstegn i den lille bobla foran nicket.

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Jeg tror det, eller blocket. Jeg blocket noen nettopp, men sjekket med en venninne hvordan det så ut på skype først. Og hun sa at når jeg blocket henne så var jeg fremdeles på listen, men viste som frakoblet, og når hun prøvde å sende melding, så gikk det ikke igjennom... meldingen bare ventet.

Hvis du sletter en person så tror jeg at personen forsvinner dra kontaktlisten, og da kan man søke om å få bli venner med de igjen. Hvis man er blocket vil de være på kontaktlisten, men alltid vise frakoblet, og man kan ikke kontakte dem.

Endret av Chiyo
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det, eller blocket. Jeg blocket noen nettopp, men sjekket med en venninne hvordan det så ut på skype først. Og hun sa at når jeg blocket henne så var jeg fremdeles på listen, men viste som frakoblet, og når hun prøvde å sende melding, så gikk det ikke igjennom... meldingen bare ventet.

Hvis du sletter en person så tror jeg at personen forsvinner dra kontaktlisten, og da kan man søke om å få bli venner med de igjen. Hvis man er blocket vil de være på kontaktlisten, men alltid vise frakoblet, og man kan ikke kontakte dem.

Jævla smart hvis man bare er lei en person da.

Gjest Seajewel
Skrevet

Ok, var ikke blokkert noe likevel, men kjekt å vite. Men, en jeg sletta har plutselig dukka opp igjen, ikke på lista mi, men vises hver gang jeg logger på og hvor lenge han har vært online... Så litt nærmere på det, og det sto at han har lagt meg til i lista si... "XXX har lagt deg til som en kontakt". Under står det. "Hallo! Vennligst legg meg til din kontaktliste." Er det en standarbeskjed? Sendte melding og spurte om han har lagt meg til, fordi det så sånn ut her... Syns det hele er så diffust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...