Gå til innhold

Kjæresten min vil ikke at jeg skal bli kjent med kompisene hans

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 1 år, og han har ikke introdusert meg for noen av kompisene sine. Hvis vi er sammen og møter på noen han kjenner så lar han meg bare stå i bakgrunnen og vente til han har snakka ferdig med de, også går vi videre. Akkurat nå er det mest en gutt han henger med, og før jeg og kjæresten min ble sammen, så skjedde det noe ubetydelig "roting" med meg og han, og kjæresten min sier at det har gjort forholdet mellom de to litt rart..

Når jeg spurte hvorfor jeg aldri fikk møte vennene hans, så sa han at han bare hang med denne gutten, og at de ikke hang så mye og at de nesten ikke snakket sammen mens de var sammen, bare spilte eller så på tv liksom.. Og nå har han vært med denne gutten i snart hver dag i en uke, og han sier fortsatt at de ikke henger så mye..

Hvorfor sier han det, når det er helt klart at han har hengt mye med han, og han ringer han jo selv for å spørre om de skal finne på noe? Han har hilst på mine venner, og hvis jeg spør om han har lyst til å bli med å møte mine venner så vil han ikke.. Jeg synes at jeg burde kunne også omgås med folk som tar såpass mye plass i livet til kjæresten min. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym
Skrevet

Jeg synes du skal dumpe kjæresten din! Er han noe å samle på så får du hilse på venner og hele slekta! For når en gutt er forelska og stolt over dama si så er d nettopp det han gjør. Sorry, jeg vet at det sårer d jeg skriver, men du fortjener en som vil vise deg frem og ikke skjule deg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har jo fått hilse på foreldrene hans og møtt så vidt andre i familien.. Synes kanskje det blir litt rart at du foreslår at jeg skal dumpe han ut ifra det lille jeg skrev om akkurat bare 1 ting, egentlig.. Det virker jo som han er forelsket i meg, så synes han burde involvere meg litt i livet sitt også.. Når jeg sa at jeg ville møte kompiser av han, så spurte han om jeg måtte møte alle han jobbet med også.. Herreggud.. Jeg bare skjønner ikke liksom.

Og når det kommer til familien hans, så er de ikke norske og snakker bedre sitt eget språk. Så ofte når jeg er med de så snakker de så jeg ikke forstår, og sitter der for meg selv liksom. Hender jo at han oversetter, men føler liksom at det er litt vanskelig å bli kjent med de når all kommunikasjon går gjennom han..

Skrevet

Dette har flere enn ett aspekt:

Når en mann går inn for at kjæresten ikke skal bli kjent med kompisene sine, så lurer jeg på hva han har å skjule. Hva er det han gjør når han er med kompisene sine, som er så suspekt at han ikke kan la dem bli kjent med deg?

For hvis alt var greit, så skulle han i det minste hatt høflighet nok til å introdusere deg når dere treffer på noen av dem. Men han gjør jo ikke det en gang.

Dette er også ren neglisjering av deg. Slikt gjør man ikke med venner en gang - man lar dem ikke stå i bakgrunnen som noe som er neglisjert. Men inviterer hverandre inn.

Ikke bra :riste:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du blir utnytta.

Anonym poster: ac4764820e9d78f978d8eb07ae6997b0

Gjest Gjest
Skrevet

Og han sender meg ofte meldinger når vi ikke er med hverandre, men så fort han er med en kompis eller noe så hører jeg ingenting fra han.. Greit nok at han er opptatt, men slik som med denne kompisen så sa han jo selv at de bare sitter der og ikke sier så mye, da kan han vel sende meg en melding? Han har ikke spurt hva jeg skulle i dag eller om jeg har hatt en fin dag eller noe..

Gjest Gjest
Skrevet

For ikke så lenge siden så kutta han plutselig all kontakt med meg og sa at han ville være alene. Sannheten var jo at han hadde vært med kompis og gitt fullstendig faen i jobben (som han akkurat har fått). Han sa til meg at han hadde ikke lyst til noenting annet enn å bare sitte hjemme alene, sannheten var at han hadde lyst til å være ute å sparke fotball med kompiser

Skrevet

Han driver ikke med noe ulovlig med disse vennene da?

Eller kanskje de er veldig brå i oppførselen. Kanskje han er flau over dem, og ikke deg. Jeg vet ikke.

Tror du bare må spørre. Si at det er viktig for deg. (:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra. Men ut i fra måten du skriver virker du ikke å være så gammel (ikke vondt ment!) :) Er han noe å samle på?

Hadde han vært oppriktig forelska hadde han ikke oppført seg slik, men må ærlig innrømme en annen tanke slo meg...sikker på han er hetero??

Han henger mye med en kompis, men benekte det. Han sier de knapt prater sammen, men han er likevel for opptatt til å sende en melding til deg.

Du har fått treffe familien, men ikke kompisene...er du kanskje bare et fint skalkeskjul for ham?

Beklager, mener ikke å være frekk på noen måte, men syns ikke han virker oppriktig interessert i deg i måten du beskriver dette på.

Finn deg heller en som vil "vise deg frem for hele verden", i et forhold sier det seg selv at en i det minste hilser på vennene til hverandre... i alle fall med tanke på hvor lenge dere har vært sammen.

Anonym poster: fb1b15a5fe3769764bdf9def3d118972

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at man møter vennene i løpet av et forhold, men dere damer lurer dere selv dersom dere tror at dere kan måle noe som helst av hans følelser for deg gjennom hans vilje til å introdusere deg for hans venner. Det er sikkert en analyse som gir mening sånn for seg selv, men det er helt på jordet. Dette med å "vise deg frem" for alle er ikke noen greie, og det er i alle tilfeller ikke knyttet til hvor forelsket han er i deg.

Anonym poster: 8feaf10afd88f8816cab4cd924166030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare har en venn, og er flau over det?

Anonym poster: aa0b16bbd14a19cec05f25c52a3d171b

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde dette mot meg i to år (vi var sammen i 6). Det jeg fant ut var faktisk at han måtte jobbe med usikkerheten sin. Han var redd for at jeg skulle synes at kameratene hans var bedre enn han.

Anonym poster: 2a8ceff2a147358c6da94684db4efff1

Skrevet

Og han sender meg ofte meldinger når vi ikke er med hverandre, men så fort han er med en kompis eller noe så hører jeg ingenting fra han.. Greit nok at han er opptatt, men slik som med denne kompisen så sa han jo selv at de bare sitter der og ikke sier så mye, da kan han vel sende meg en melding? Han har ikke spurt hva jeg skulle i dag eller om jeg har hatt en fin dag eller noe..

både jeg og kjæresten min tekster ikke med hverandre når vi er med venner, og enda verre hvis vi skal se tv/spille med venner, da hender det at vi slår av tlf.

Hvordan er kjæresten din som person?

Jeg er veldig overanalyserende og oppfører meg veldig tullete og barnslig med mine venner,mens jeg er mer seriøs med min kjæreste, noe som gjør det flaut for meg å la dem møtes. Det kan godt hende at han bare er flau, i og med at du fikk møte foreldrene hans

Dessuten høres det ikke ut som om han syns det er viktig, ikke pga deg,men pga vennene hans. Han anser dem ikke som noe spesielt egentlig, så hvorfor skulle de plutselig møte dama hans? Jeg tror dette heller handler om at han ikke har gode venner enn at han driver med hemmeligheter bak din rygg jeg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig og bli kjent med dem ?

Ser ut som du prøver og se om gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet.

Anonym poster: 0daefcd51a5fc979f1f65f8c447a3a65

Skrevet

Ser ut som du prøver og se om gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet.

At hun bare leter etter grunner til å slå opp eller at hun er interessert i vennene hans?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det som får deg til å skrive det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...