Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å ta ring i nesa, har tenkt på det lenge. Syntes dere det det er fint? Noen som har det?

Anonym poster: 1db2760376a0b713f0350cf6a27e9e2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ring i nesa, også i leppa. Hadde septum også før men ble etter hvert litt mye.

vel, det fins to typer du kan ha i nesa, du kan ta en høyere opp, og ha i en ordentlig piercing ring, eller lengre ned som er mer for små tynne ringer og dobber.

er nok ikke alle som synes det er fint, men sånn er det bare. Men jeg synes nesering er kjempefint

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker bolt til daglig, men har nesehull som er tilpasset at jeg skal kunne bruke ring i det også. Ring er dessverre mye mer upraktisk, selv om jeg synes det er pent, så jeg har brukt ringen ved tre anledninger totalt.

Skrevet

Syns det er veldig 1992.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Har ikke det selv, men synes det kan være stilig dersom man har rett stil. Hvis ikke, synes jeg det fort kan bli harry.

Edit: Synes dessuten ringen man bruker har mye å si.

cdl-miley-RTFIj8ZWxcr2P0Msy1XO3n8Oyl760Gkt.jpg

En liten ring som sitter tett inntil nesa er finest, synes jeg.

nostril-piercing_49.jpg

Stor ring lik dette, synes jeg er veldig harry.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er ikke mange som klarer å "pull it off" synes jeg, men ser det først bra ut ser det også fantastisk ut. I motsatt tilfellet må jeg si meg enig i at det fort blir harry.

Skrevet

når jeg tok den hadde jeg i en labret piercingsmykke i grotiden, og etter jeg gikk jeg og fikk satt inn en ring (1,2 mm). I grotiden er det best å ha en labret etter min erfaring, enklere og man slipper å gå med en oversized ring i.

AnonymBruker
Skrevet

Ung mann her. Jeg synes det er veldig lite pent. Det er ett eller annet som skurrer for meg med ring i nesa. Mye mulig det har med symmetri å gjøre, kan ikke riktig sette fingeren på det.

Men - ta gjerne ring i nesa om du ønsker, jeg har jo ikke noe med det. Bare antar du vil ha svar både fra de som synes det er fint og de som ikke synes noe særlig om det :)

Anonym poster: 86d3176af22198b8c483db18e847a154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alle synspunkt mottas med takk! Jeg vil gjerne ha en superdiskre en, men vet ikke om det blir spesielt fint på meg.

Jeg går mest med jeans, converse og fargerike tshorter. Har langt svart hår og pannelugg. Jeg har inntrykk av at de som har de gjerne er litt rocka/hipsters og det er ikke jeg..

abbey_lee_05+-+Copy.jpg

Når jeg sier diskre så tenker jeg så diskre som det her..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bolt til daglig, men har nesehull som er tilpasset at jeg skal kunne bruke ring i det også. Ring er dessverre mye mer upraktisk, selv om jeg synes det er pent, så jeg har brukt ringen ved tre anledninger totalt.

Hvilken måte er det upraktisk? Visest hullet når du ikke har noe i det? Åssen er det når man er forkjøla? Hilsen uvitende ;)

AnonymBruker
Skrevet

Syntes dere det det er fint?

Nei.

Anonym poster: 10c5684a7d6b9cf077345dd66b32f9a4

• Liker 2
Skrevet

Det minner meg om okser, så jeg synes ikke det er fint.

• Liker 2
Skrevet

Er nok en av dem som synes det ser heslig ut, men dersom du liker det selv, så spiller det ingen rolle hva andre mener. :) Tror det samme som en over her; har sikkert litt med symmetri å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke det selv, men synes det kan være stilig dersom man har rett stil. Hvis ikke, synes jeg det fort kan bli harry.

Edit: Synes dessuten ringen man bruker har mye å si.

cdl-miley-RTFIj8ZWxcr2P0Msy1XO3n8Oyl760Gkt.jpg

En liten ring som sitter tett inntil nesa er finest, synes jeg.

nostril-piercing_49.jpg

Stor ring lik dette, synes jeg er veldig harry.

jeg vil si det er delvis pga ringen, men har mye å si på ansiktsform/ neseform og.
  • Liker 2
Skrevet

Ung mann her. Jeg synes det er veldig lite pent. Det er ett eller annet som skurrer for meg med ring i nesa. Mye mulig det har med symmetri å gjøre, kan ikke riktig sette fingeren på det.

Men - ta gjerne ring i nesa om du ønsker, jeg har jo ikke noe med det. Bare antar du vil ha svar både fra de som synes det er fint og de som ikke synes noe særlig om det :)

Anonym poster: 86d3176af22198b8c483db18e847a154

Off topic, men hvorfor skiver du at du er mann?

Gjest Adera
Skrevet

Fint på de som passer med det, men det gjør ikkje alle.

AnonymBruker
Skrevet

Det minner meg om okser, så jeg synes ikke det er fint.

:fnise:

nose%20ring-1.jpg

Anonym poster: a5c0ada49cd9958ff9b9e9a2a3d1fbac

• Liker 3
Skrevet

Off topic, men hvorfor skiver du at du er mann?

Sannsynligvis fordi han regner med at ts er en kvinne, og at hun vil høre hva en fra det motsatte kjønn mener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på om jeg skal ta sjangsen å ta det. Men aner ikke om det blir fint da.. Muligens ser jeg ut som harry sjøl fra 1992.

Skrevet

Sannsynligvis fordi han regner med at ts er en kvinne, og at hun vil høre hva en fra det motsatte kjønn mener.

Det skjønte jeg, forstår bare ikke hvorfor det skal ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...