Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Frigg kommer ut av skapet som : Litt snobbete (37%)

Skrevet

med 45% ble jeg litt snobb jeg også.

Men ikke mer enn at jeg er stolt av det....... :sjarmor:

Skrevet

Du kommer ut som...

Litt snobbete.

Score: 40%

Uff da.... :oops:

Skrevet

Litt snobbete

40 % Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

:roll::ler:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Ingen snobb.

Score: 20% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Gjest gjest1
Skrevet

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 15% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Du kommer ut som... Litt snobbete.

Score: 55%

Omtrent som forventet. :sjarmor:

Gjest Emera
Skrevet

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 22% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Sånn ble det.

Skrevet

Litt snobbete.

Score: 65% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Dårlig test, dårlige alternativer også :P . Ikke alt som var egnet for å teste *snobbheten*

Skrevet

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 25% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Skrevet

Litt snobbete.

Score: 62% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du kommer ut som...

Snobb.

Score: 67% Ja, du er snobbete,- og det bør ikke komme som noen bombe. Du ekskluderer andre på bakgrunn av sosial status og utseende. Du er overfladisk, og bryr deg mer om det ytre enn det indre.

For noe tull! :evil:

Skrevet

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

det var jo koselig...

Skrevet

Jeg kom ut som

Litt snobbete.

Score: 55% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Jaja, det kan stemme det, folk sier at jeg er litt snobbete :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...