AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Som emne sier, er dette lønnsomt ? Da mener jeg ved å spørre om utspekulerte og opplagte spørsmål, for å se om svaret blir som forventet. Eller eventuelt uforventet. Handler det om usikkerhet egentlig? Er det fordi man ikke vet hva vedkommende tenker rundt det emne f.eks? Er det ikke lettere å spørre ærlig og direkte i så fall? Eller hvis en gjør noe for vedkommende, for å se hvordan reaksjonen blir? F.eks, lage en falsk facebook-konto, ligge vedkommende til som venn, så prøve å flørte med vedkommende..? Og dere som gjør dette, opp til flere ganger, og synes det er verdt å gjøres.. Hva synes dere egentlig om dere selv? Anonym poster: 1eecefaaee01f28bf9761428c61db176 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 gidder ikke å teste på denne måten... men jeg pleier å ha de med på storhandling for å se om de er skikkelige gentlemen å hjelper med bæring av varer :D Anonym poster: f10e13ff8aee656524fb99b75aa18685
Hapa Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Som emne sier, er dette lønnsomt ? Da mener jeg ved å spørre om utspekulerte og opplagte spørsmål, for å se om svaret blir som forventet. Eller eventuelt uforventet. Handler det om usikkerhet egentlig? Er det fordi man ikke vet hva vedkommende tenker rundt det emne f.eks? Er det ikke lettere å spørre ærlig og direkte i så fall? Eller hvis en gjør noe for vedkommende, for å se hvordan reaksjonen blir? F.eks, lage en falsk facebook-konto, ligge vedkommende til som venn, så prøve å flørte med vedkommende..? Og dere som gjør dette, opp til flere ganger, og synes det er verdt å gjøres.. Hva synes dere egentlig om dere selv? Anonym poster: 1eecefaaee01f28bf9761428c61db176 Nå er jeg mann, men jeg svarer allikevel. Det med testing av en eventuell ny kjæreste er noe du bør være forsiktig med, i hvert fall slik du beskriver her. De fleste oppegående menn vil gjennomskue det fort og det kan kun telle negativt for din del. Det oppfattes som at du spiller spill og er umoden! Jeg har ved noen anledninger tatt nye kvinner i mitt liv i å teste meg slik, de har da fått klar beskjed om å slutte med det om de ønsker å fortsette med meg. Jeg klarer ikke å respektere slik oppførsel. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Jeg kunne ikke sagt det bedre selv.. Anonym poster: 1eecefaaee01f28bf9761428c61db176
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Det er vel ikke det samme som å teste. Men jeg forhører meg med felles bekjente, og saumfarer facebooken til gutter jeg er interessert i. Går litt ut på det samme, bare ikke like utspekulert. Anonym poster: 7ba8c07f0c376586a9cc407173aa0a19
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Det er vel ikke det samme som å teste. Men jeg forhører meg med felles bekjente, og saumfarer facebooken til gutter jeg er interessert i. Går litt ut på det samme, bare ikke like utspekulert. Anonym poster: 7ba8c07f0c376586a9cc407173aa0a19 Dette ville jeg ha kalt reasearch kun. Noe som er veldig naturlig. I innlegget mitt tenkte jeg mer på å lage en fallem for noen, og se om de faller opp i. Og om det er noe behov for å oppføre seg sånn, burde man kanskje revurdere hele prosjektet. Om en ikke klarer å stole på, eventuelt gi tillit til vedkommende, inntil det er en grunn for å ikke, synes jeg er veldig lite rasjonelt. Og ikke minst plagsomt. Det finnes vel bedre måter å bli ordentlig kjent med hverandre på, gjør det ikke? Anonym poster: 1eecefaaee01f28bf9761428c61db176
Gamerfrue Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 wow, det digitale universet har sannelig gitt oss kvinner et nytt redskap til å spionere på dere menn... Helt ærlig jenter: hvis du har en fyr innen rekkevidde som du mener er kjærestemateriale, ikke ødelegg det hele med skjevfordeling på tillitsfronten. Det er jo helt bak mål å kreve tillit fra en mann man ikke klarer å vise tillit til...? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå