argentum75 Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Blogging er et naturlig skifte i maktstruktur som følge av internett. Det har gjort at regjeringer ikke lengre fullt så enkelt kan begrave noe de ikke liker. Tenk f.eks bloggere fra diktaturer eller krigssoner. Bloggere har per i dag reell påvirkningskraft. Eller.. mer riktig blir det vel å si at sosiale medier har den påvirkningskraften. Blogging er en del av dette. Tviler på at det beholder den struktur som er i dag, men uansett hvilken form det tar, så er det kommet for å bli en stund.
HedvigR Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Jeg tror ikke blogg som plattform kommer til å forsvinne med det første, men tror at typen blogger som er populære vil endre seg etter en stund. Det store fokuset på unge jenter som blogger om antrekk, sminke og trening vil forandre seg, håper jeg i hvert fall 1
skyflakes Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Tror blogghypen var på sitt største for noen år siden, da sosiale medier var "nytt". Jeg tror blogg og bloggere fortsatt vil ha påvirkningskraf, og fortsette å tjene store penger f.eks på reklame. Men ingen produkter har evig levetid .Nå har vi jo til å med begynt å fått "instagramkjendiser" som tjener penger på å poste bilde av maten sin, så jeg tror blogging slik som det er i dag, vil endre form på lang sikt
argentum75 Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Finnes jo nok av "seriøse" blogger der ute og. Se og hør-bloggingen vil nok endre karakter rimelig fort tror jeg. Markedet er for lengst mettet på rosablogger, matblogger tror jeg. Personlig liker jeg blogger med litt .. dypere mening. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Bloggerne har i dag blitt sosialiseringsagenter. Noe som er litt skummelt. Anonym poster: d9dcde2c168e61c338e37fe41f54f1f5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 Ingen døgnflue. Blogging har vel vært ganske så populært de siste årene. Og det utvikler seg stadig. Husker før hvor mange hadde hjemmesider og gjestebok. Det er jo så og si borte. Bloggingen har blitt vår nye hjemmeside. Anonym poster: b86be67423a399a1347cb2d00d871285
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Nå kan vel ikke blogging kalles en døgnflue da det har vart så lenge. Folk har jo drevet med blogging så lenge det har vært vanlig å ha internett (selv om det ikke ble kalt blogging). Anonym poster: eb26aa7d2b60dc1fbb1403f31fcdc56a
argentum75 Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Synes å huske livejournal var ganske populært i internetts spede barndom Og geocities (eller hva det het)
Gjest MamaQuilla Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 Blogging har eksistert for lenge til at man kan kalle det en døgnflue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå