Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatovere barnets navn eller fødselsdato? De som ikke liker tatoveringer trenger ikke svare :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lisha
Skrevet

Har vært inne på tanken, å skaffe på skulderbladet!

Kom så langt at jeg gikk inn på et tatoveringsstudio, hørte lyden av noen som ble tatovert - og gikk ut igjen :P

jeg har lyst å ha et dobbelt hjerte for bryllupet som kommer, og så i penskrift skrevet enten initialer eller jentas heles navn (er litt usikker på om jeg skal ha med datoen..)

Skrevet

Hørtes kjempeflott ut :) Har tatoveringer fra før,det gjør ikke så vondt.

Gjest Little princess
Skrevet

Jeg har en god del tatoveringer og har alltid sagt at når jeg får barn så skal jeg hverken tatovere navn, fødselsdatoen eller noe annet 'om' babyen noen plass på meg. Jeg syntes det kan bli litt heavy med dato og navn på seg.. Er jo ikke som om man glemmer det lissom.

Meeen nå som mini er her og jeg er fullstendig betatt av henne, så vurderer jeg å tatovere forbokstaven på navnet hennes en plass på kroppen. For eksempel ved hjertet mitt eller noe slik :)

Skrevet

Jeg har noen få tatoveringer fra før, og nå har jeg navnet til jenta mi på armen. Angrer ikke et sekund og kommer til å tatovere igjen om det blir flere barn i fremtiden :)

Skrevet

Tenkte kanskje et motiv og inkludere enten navn eller dato eller begge deler........valgets kvaler ;)

Skrevet

Jeg har navn og fødselsdato til datteren min sammen med en figur. Tenkte egentlig å bare ha navnet, men fødselsdatoen er ganske spesiell, så da bare måtte jeg ha den med :P

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt på det siden jeg hadde en SA for noen år siden, nå er jeg gravid igjen og tenker ennå på det :) Da navnet og fødselsdato, men vet ikke helt hvor på kroppen.

Endret av Yesterday
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Nei, syns navnetatoeringer er Harry.

(Har tatovering selv, men syns slike navnegeier bare ser dumt ut).

Endret av Magdalene
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Nei, det er harry. Heller da et motiv som symboliserer barnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...