Gå til innhold

Åvære i et forhold er veldig kjedelig og jeg trives best som singel.

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Jeg synes at det er veldig kjedelig å være i et forhold og enda kjedeligere å bo sammen med vedkommende. Jeg har selv vært sammen med noen gutter og bodd sammen med noen av de. Men jeg trives ikke å være sammen med noen. Det er så kjedelig i lengden og man mister jo friheten sin. Jeg vil heller være singel og gjøre akkurat som jeg vil. Ingen mas og ingen forventninger da. Og jeg styrer selv fritiden min, økonomien min osv.. Og hvis behovet for sex melder seg, så er det bare å gå på byen eller finne en pulekompis. Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest mymy
Skrevet

Ja, jeg har det også sånn. Spennende i starten med mye sex og alt det der men så flytter man sammen og man tar hverandre for gitt og ikke minst irriterer seg over hverandres uvaner.

Siste fyren jeg hadde gikk fra å være han kjekke, mørke høflige fyren til han som satt i boxer i sofaen min dag ut og dag inn og prompet og rapet..sexy

AnonymBruker
Skrevet

Bedre å være singel og fri enn å være i et forhold hvor en føler seg ensom er min erfaring.

Anonym poster: a4007d6c4011fc450997f3a25c545b6a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har det helt omvendt, men synes det er bra at noen trives alene. Håper for all del at dere som føler det slik som TS ikke lurer noen inn i et forhold. ;)

Anonym poster: 6afc764ff51cb1f42c71121d9ede7f8f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har det også sånn. Spennende i starten med mye sex og alt det der men så flytter man sammen og man tar hverandre for gitt og ikke minst irriterer seg over hverandres uvaner.

Siste fyren jeg hadde gikk fra å være han kjekke, mørke høflige fyren til han som satt i boxer i sofaen min dag ut og dag inn og prompet og rapet..sexy

Jeg har vært i et skikkelig prompeforhold selv. Hun var på slutten verre med prompingen enn det jeg var. Skikkelig koselig forhold som varte i ganske mange år.

I mitt neste forhold kommer jeg til å gjøre mer for å beholde magien i forholdet. Det er viktig å ikke ta hverandre for gitt. Viktig å jobbe for variasjon, slik at man kan beholde litt av spenningen.

Et forhold må pleies og vedlikeholdes hele veien. Det krever arbeid for å holde det friskt.

Til gjengjeld står man sterkere i hardt vær, blir aldri ensom etc.

Anonym poster: d5fa3d33ada828e42a6c3fff104c3501

• Liker 3
Gjest thea
Skrevet

Bedre å være singel og fri enn å være i et forhold hvor en føler seg ensom er min erfaring.

Anonym poster: a4007d6c4011fc450997f3a25c545b6a

Helt enig.

Gjest Gjest
Skrevet

om man mister friheten sin i et forhold da har du vært i feil forhold. jeg har fremdeles frihet og styrer min egen fritid. jeg styrer også min egen økonomi. hvorfor skulle noen andre styre min økonomi egentlig?

om man føler seg ensom i et forhold da er man i feil forhold

Gjest Jompa
Skrevet

Jeg synes at det er veldig kjedelig å være i et forhold og enda kjedeligere å bo sammen med vedkommende. Jeg har selv vært sammen med noen gutter og bodd sammen med noen av de. Men jeg trives ikke å være sammen med noen. Det er så kjedelig i lengden og man mister jo friheten sin. Jeg vil heller være singel og gjøre akkurat som jeg vil. Ingen mas og ingen forventninger da. Og jeg styrer selv fritiden min, økonomien min osv.. Og hvis behovet for sex melder seg, så er det bare å gå på byen eller finne en pulekompis. Noen flere som har det slik?

Javel, ditt valg... Vi har jo alle frihet til å velge hvordan vi vil leve. Samtidig må jeg tilføye at din modell jo ikke akkurat er fordelaktig mtp å opprettholde menneskeheten, over tid. Så det er vel ikke å håpe at altfor mange velger den livsstilen, for da dør vi sakte men sikkert ut.

Generelt ser jeg ned på mentaliteten om at man bare stikker på byen og finner seg et tilfeldig knull når behovet for sex melder seg. Og holdningen om at så snart noe oppfattes kjedelig så blir man helt fra seg av rastløshet og stikker fra hele forholdet er jo også en trend som bare eskalerer, og viser at egoismen tar stadig nye høyder.

Hvorfor gidder man ikke lenger å takle at alt ikke kan være morsomt og spennende og engasjerende 24/7?

Holdningen "først meg selv, så meg selv, meg og mitt bla bla bla..." er i ferd med å skape et samfunn fullt av rundknullende superegoister. Tragisk!

Gjest Gjest
Skrevet

Javel, ditt valg... Vi har jo alle frihet til å velge hvordan vi vil leve. Samtidig må jeg tilføye at din modell jo ikke akkurat er fordelaktig mtp å opprettholde menneskeheten, over tid. Så det er vel ikke å håpe at altfor mange velger den livsstilen, for da dør vi sakte men sikkert ut.

Generelt ser jeg ned på mentaliteten om at man bare stikker på byen og finner seg et tilfeldig knull når behovet for sex melder seg. Og holdningen om at så snart noe oppfattes kjedelig så blir man helt fra seg av rastløshet og stikker fra hele forholdet er jo også en trend som bare eskalerer, og viser at egoismen tar stadig nye høyder.

Hvorfor gidder man ikke lenger å takle at alt ikke kan være morsomt og spennende og engasjerende 24/7?

Holdningen "først meg selv, så meg selv, meg og mitt bla bla bla..." er i ferd med å skape et samfunn fullt av rundknullende superegoister. Tragisk!

så du mener at man skal gå inn i et forhold for hovedsakelig å reproduseres?

hva så om vi dør ut? verden kommer ikke til å eksistere for alltid uansett.

jeg har samboer men vi har ikke planer om å reprodusere oss

Gjest Gjest
Skrevet

og de mange som går pga kjedelig samliv har vært i et slikt samliv å åresvis. når hele forholdet kun er basert på å bo sammen og kun det da er det strengt tatt ikke vits å være i et forhold.

Gjest Jompa
Skrevet

Jeg har vært i et skikkelig prompeforhold selv. Hun var på slutten verre med prompingen enn det jeg var. Skikkelig koselig forhold som varte i ganske mange år.

I mitt neste forhold kommer jeg til å gjøre mer for å beholde magien i forholdet. Det er viktig å ikke ta hverandre for gitt. Viktig å jobbe for variasjon, slik at man kan beholde litt av spenningen.

Et forhold må pleies og vedlikeholdes hele veien. Det krever arbeid for å holde det friskt.

Ja, det krever arbeid å holde et forhold friskt, spennende, innholdsrikt og stabilt.

Noe dagens bortskjemte party-party-ego-ego-babahs-gangstahs ikke har begrep om hva betyr, dessverre...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det krever arbeid å holde et forhold friskt, spennende, innholdsrikt og stabilt.

Noe dagens bortskjemte party-party-ego-ego-babahs-gangstahs ikke har begrep om hva betyr, dessverre...

alle er egoer. enten de er i et forhold eller ei.. du burde feie for din egen dør før du forteller andre om hvordan de burde leve livene sine.

om man ønsker å være singel er ikke det ensbetydende med at man er en løs ganstah hore

Gjest Jompa
Skrevet

så du mener at man skal gå inn i et forhold for hovedsakelig å reproduseres?

>Nei, det skrev jeg ikke. Jeg skrev at det er å håpe at ikke for mange velger den modellen, for da går vi sakte men sikkert i retning av å dø ut.

hva så om vi dør ut? verden kommer ikke til å eksistere for alltid uansett.

>Ja det var også et typisk egoistisk "jeg driter vel i det da"-svar...

jeg har samboer men vi har ikke planer om å reprodusere oss

>Deres valg, men nå var vel ikke reproduksjon hovedtemaet heller.

Gjest Gjest
Skrevet

hva så om folk velger denne modellen? verden består ikke til evigtid uansett. så når vi måtte dø ut har vel strengt tatt lite å si når du ligger 8 meter under jorda uansett.

ja vi mennesker er egoister. enten vi er i forhold eller ei. enten vi får barn eller ei så er vi egoister.

grunnet vår egoisme så går jorda til helvete (og det er ikke fordi vi ikke reproduserer oss)

nei reproduksjon var ikke en del av hovedtemaet men du dro det inn og da er det naturlig at folk svarer på det også..

Gjest Jompa
Skrevet

alle er egoer. enten de er i et forhold eller ei.. du burde feie for din egen dør før du forteller andre om hvordan de burde leve livene sine.

om man ønsker å være singel er ikke det ensbetydende med at man er en løs ganstah hore

Feil, alle er ikke egoer, men jeg noterer meg din oppfatning, som dessverre bekrefter at dette er trenden. Og hva vet du om hva som befinner seg rundt min dør?

Gangstah-hore var ditt ord, ikke mitt...

Gjest Gjest
Skrevet

Feil, alle er ikke egoer, men jeg noterer meg din oppfatning, som dessverre bekrefter at dette er trenden. Og hva vet du om hva som befinner seg rundt min dør?

Gangstah-hore var ditt ord, ikke mitt...

jo alle er egoer. ønsker du barn? da er du ego. du får barn for å tilfredstille et savn/ønske du har.

er du singel, da er du ego for da tenker dubare på deg selv. er du et forhold er dette også egoisme fordi du lengter/ønsker noe. overforbruk, materielle goder vi ikke trenger, mat som må kastes pga overflod, søppel som vi dumper i andre land pga vår egoisme. vi er dessverre alle egoister på et eller annet vis

men helt klart så skal folk(sånne som deg) fortelle andre hvor "feil" de lever uten å feie for sin egen dør først

AnonymBruker
Skrevet

Det er egoistisk fordi mange har blitt så ensomme. Man skal gi av sin kjærlighet, enten man vil ha barn eller ikke.

Anonym poster: bee3aa9f7fc82ef1db6660eddcd95d04

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er egoistisk fordi mange har blitt så ensomme. Man skal gi av sin kjærlighet, enten man vil ha barn eller ikke.

vel, man kan ikke akkurat redde verden heller med å være uegoistiske. det er også noe som kalles konstruktiv egoisme og det er helt nødvendig for oss mennesker for at vi skal kunne gi noe tilbake til andre

AnonymBruker
Skrevet

vel, man kan ikke akkurat redde verden heller med å være uegoistiske. det er også noe som kalles konstruktiv egoisme og det er helt nødvendig for oss mennesker for at vi skal kunne gi noe tilbake til andre

Joda, man må finne balansen. Livskunst, ikke sant? :)

Gjest anonym
Skrevet

Jeg er enig. Man trenger ikke å vise alle sine verste sider til en partner. Og man må aldri ta hvernandre for gitt. Det er viktig å holde på magien i forholdet som du skriver! Man trenger ikke vite alt om hverandre, noe skal man undre på...

Hilsen jente/dame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...