Gå til innhold

Vansker med å bli forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg sliter med å knytte meg til gutter, eller rettere sagt bli forelsket. Jeg har vært skikkelig forelsket en gang, det endte med at jeg ble skikkelig såret. Vet at jo mer en tenker på å bli forelsket jo vanskeligere blir de og at det skjer når en minst venter det. Jeg har vært med noen gutter etter dette, men ikke sammen, bare datet. Det har som oftest endt med at de har følt seg knyttet til meg og jeg har trukket meg unna.Jeg vet ikke hva som gjør dette, men jeg har som oftest funnet ut at jeg ikke liker dem utseende messig, men bare som person. Selvfølgelig føler jeg meg slem og sitter igjen med dårlig samvittighet etterpå, men man kan ikke tvinge seg selv inn i et forhold.Jeg føler meg ikke spesielt usikker på meg selv heller.

Noen som har noen råd eller tips? :)

Anonym poster: e27e4e2a138f3e7e0adc50fd8815e33f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen råd, ville bare si at jeg kjenner meg igjen i det du forteller. :-/

Men jeg er glad for det likevel. Hvis jeg ble forelsket hele tiden ville det vært mye verre synes jeg. Jeg får ikke dårlig samvittighet heller, det er bare sånn jeg er. :)

Anonym poster: 1312845bfa38a53dac547e18e0dd969a

• Liker 1
Skrevet

Du har nok bare ikke møtt den rette enda :)

Skrevet

Å bli forelsket er ikke noe å trakte etter. Man blir mentalt ustabil og irrasjonell. Og avhengig av en annen person (som kanskje ikke er bra engang). Nyt tilværelsen sånn den er nå!

Skrevet

Jeg er som deg! Skal veldig mye til før jeg blir forelsket. Men når jeg først blir det, blir jeg det etter en eller to dater. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat sånn jeg og...Har falt for noen en gang, det gikk åt skogen, og jeg vil, men klarer ikke falle for noen ny!

Anonym poster: b16ea1413caecb5d957806fde0dad849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...