Gå til innhold

Fun Light Vannmelon - Årets Smak

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Zero-oh! er et mye bedre merke synes jeg. Synd fun er mye mer tilgjengelig.

Gjest Elissima
Skrevet

Er det bare jeg som ikke liker saft overhodet? Syns det smaker så kunstig. Likte ikke den med vannmelon. Den beste drikken er vann med isbiter og sitron, eller iste.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Er det bare jeg som ikke liker saft overhodet? Syns det smaker så kunstig. Likte ikke den med vannmelon. Den beste drikken er vann med isbiter og sitron, eller iste.

Det finnes også folk som ikke liker sjokolade, tro det den som vil :P Jeg elsker saft! :wow:

Skrevet

Jeg får skikkelig sure oppstøt av den...

AnonymBruker
Skrevet

Synes den er forferdelig jeg. Lurer på hva de driver med for noe når de utnevner den til "årets smak".

Anonym poster: 87b09a38e1d708980b2547478f701e28

Enig, den er grusom. Men fint at folk har forskjellig smak, ville blitt tynt utvalg om vi alle likte det samme.:-)

Anonym poster: 3d00b3ab6e4e745a14eb39f3aac17604

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en saft uten sukker som ikke smaker kunstig?

Anonym poster: 94d1437bdb206d51f7cdd97d8a4473e6

Skrevet

Skuffende greier. Fæl! :(

Skrevet

Veldig kunstig smak på den safta. Flere av andre fun ligt-typene er ganske gode synes jeg. Den beste er appelsin.

Skrevet

Her gikk den rett i vasken.Fysj til fæl smak

Gjest Cloud9
Skrevet

Drikker ikke sånt syntetisk. Fun Light er for øvrig veldig effektiv til å knerte Iberiasnegler. Den tar drepen på de aller fleste insekter og krypdyr. Er du plaget med veps, fluer, maur, snegler og annent f-skap? Kjøp en flaske Fun Light! ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes den er helt forferdelig :spy:

Skrevet

En av de fæleste smakene fra Fun Light. Den slår faktisk den limited edition-smaken med sitron og hyllebær, og det skal mye til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også folk som ikke liker sjokolade, tro det den som vil :P Jeg elsker saft! :wow:

Sjokolade kan være veldig naturlig og smake deretter. Slik saft som dette er berre tull, da er det bedre å blande med saft av den mer hjemmelagde typen (med mindre man bruker saft som erstatning av rent vann som tørstedrikk? :sjokkert: ). For meg smaker disse fun, zeroh, gøy og det som er fryktelig syntetisk.

Men men, hver sin smak.

Anonym poster: 8b4fe3f78bba5b83407fde47aa0e89f0

Skrevet

Smaken er grusom. Tok en slurk og det var mer enn nok.. Årets smak my ass :ler:

Skrevet

Den smaker helt jævlig! En blanding mellom falsk og godterier, eller hva jeg skal si. Syns de aller fleste Fun Light-saftene er gode, men den vannmelon er helt pyton. Æsj.

Helt klart årets smak! - Årets verste smak!

Skrevet

Jeg takler ikke den med vannmelon, og ikke de fleste andre heller, de eneste jeg takler er de med "iste-smak". Og ja, jeg drikker fun light som tørstedrikk i de tilfellene jeg er lei av å drikke vann uten smak.

Skrevet

Den smakte rene e-stoffer. Urk. Jeg hadde gleda meg sånn, og så kom jeg hjem fra butikken, blandet et glass, tok en stor slurk og spyttet alt ut igjen. Den var verre enn grufull. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...