Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sykluser på 28 dager.....aldri mindre, aldri mer. Aldri hoppet over ett besøk av TR. Men nå er jeg på dag 32 og testen jeg tok i dag tidlig er negativ. Skjønner ikke ett kvekk! Er det noen mulighet for at jeg kan være gravid selv om testen jeg tok i dag er negativ?

Anonym poster: 1323e8cd2d82816b70cbbb5df9f74575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme som deg, akkurat 28 dager. Denne syklusen fikk jeg aldri registrert el så jeg tror ikke jeg hadde el denne gangen (eller den var veldig sein), men dette førte til at min ganske så punktlige syklus ble forskjøvet med nesten en uke :/ vet du at du hadde el?

Skrevet

testene er vel ikke 100% nøyaktige?

AnonymBruker
Skrevet

Testene er 99,9% sikre. Det er en mulighet at eggløsningen har vært noen dager forsinket og da blir mensen også forsinket.

4 dager etter forventet mens så skal testene vise positivt hvis du er gravid. Vent et par dager til å ta en ny test, med tanke på at eggløsningen kan ha vært ha forsinket.

Anonym poster: 012e438942b1f218edc7eef63c4d919a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, hvordan går det med deg?

Min mens er 5 dager forsinket nå og jeg blir nesten sprø. Det er ikke planlagt i det hele tatt. Visste ikke at jeg var så ufrberedt til tanken om graviditet før nå.

Hvordan tok dere det opp med kjæresten (ikke samboer)?

Anonym poster: 6b654753dbcfbb8821cbc8aa10e244bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...