Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig opptatt av trening og kosthold, og ønsker at en partner også skal være det. Har registrert meg på sportdate.no, men ser man ikke kan svare på meldinger uten å ha abonnement. Noen som har prøvd sportdate og kan si om det er verdt å betale for medlemskap her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og er registrert der, men få brukere så har ikke betalt for medlemskap enna.

Virker litt "tregt" hele greien for min del..

Synd for veldig bra konsept da, kan jo bruke sukker da og huke av for atletisk eller muskuløs ;) bare synd ihvertfall min erfaring på kvinnesiden at de som har huket av for det lyger så det renner for det meste :P Men mennene er sikkert like gale altså...:P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg huket av for atletisk på sukker, og her snakker vi markert flat mage og muskuløse lår osv, + pupper og ræv, heldig med den kombinasjonen.

Det viser seg at en hel del andre mente også at de var atletiske, med ponduser, dvaske bilringer, valker osv.

Anonym poster: fe8b28bd0ed4628c2a0b0828a8439101

• 1 måned senere...
Skrevet

Prøver igjen, er det noen som har kjøpt abonnement her? :)

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg har vært på sportdate siden det åpnet i norge.

Den gangen var det gratis, men det har blitt en betalingsløsning nå siste året.

Jeg er ikke så aktiv på nettdating, men jeg var innom av og til for å se. Siden trening også er en stor del av mitt liv tenkte jeg at siden var midt i blinken for meg.

Jeg ville IKKE betalt for medlemskap der. Mitt inntrykk er at det er veldig få brukere der - ivertfall veldig få kvinner. Kan hende markedet er bedre for kvinnene der.

Jeg sletta faktisk brukeren min der for et par dager siden.

HVIS du skulle vurdere medlemskap så vil det se at prisene her ivertfall er mye lavere enn noe annet sted, det er et stort pluss++.

Jeg kjøpte faktisk et 6mnd medlemskap også uten å bruke det. Dvs, jeg skrev ikke en eneste melding =)

Endret av Mr_Kindle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...