Gjest anonym Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Etter at jeg oppdaget at han jeg hadde noe på gang med, har hatt møter ( type uforpliktende forhold ) over tid til en annen, trakk jeg meg ut i sinne! Først var jeg tyst, han var veldig på, ringte masse uten at jeg to den, kom med kjærlighetserklæringer osv. Nå har jeg skrevet endel til han, med det behovet at jeg måtte få ting ut, bearbeide... Jeg har kun fått ei mld i ettertid som lyder følgende : "Det verste er at jeg har kastet bort over to år i håpet om at det skulle fungere mellom oss". Synes det var ei vond mld få. Innspill?
Hecubaa Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Hvis han har hatt et forhold til ei annen mens han datet deg så har han vel ikke akkurat kastet bort tiden sin på deg - snarere tvert i mot? Her ville jeg tolket meldingen i nærheten av bullshit egentlig.. 8
pipegakk Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Han oppfører seg som en pikk mot deg med vilje, sånn at du skal sitte igjen med dårlig samvittighet og skyldfølelse over hvorfor forholdet deres tok slutt. Prøv å glem ham. Sånne folk er slitsomme. 11
Alina X Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Etter at jeg oppdaget at han jeg hadde noe på gang med, har hatt møter ( type uforpliktende forhold ) over tid til en annen, trakk jeg meg ut i sinne! Først var jeg tyst, han var veldig på, ringte masse uten at jeg to den, kom med kjærlighetserklæringer osv. Nå har jeg skrevet endel til han, med det behovet at jeg måtte få ting ut, bearbeide... Jeg har kun fått ei mld i ettertid som lyder følgende : "Det verste er at jeg har kastet bort over to år i håpet om at det skulle fungere mellom oss". Synes det var ei vond mld få. Innspill? Tilbake: "Det er jeg som har kastet bort tid". Ikke noe mer. han vil at du skal føle selvom det er han som går bak din rygg,psychotender..... han er sint og skuffet fordi du ikke tolererte at han fløy med andre, egoismetendenser. Gå videre og blås i han. 3
Infinite Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Han vil få det til å fremstå som om du er den slemme. Jeg ville ikke brukt mer energi på han.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Han oppfører seg som en pikk mot deg med vilje, sånn at du skal sitte igjen med dårlig samvittighet og skyldfølelse over hvorfor forholdet deres tok slutt. Prøv å glem ham. Sånne folk er slitsomme. Dette. Han er et rasshøl på pur faen, rett og slett. Skjønner det ikke bare er å glemme ham, men det er bare det som ligger bak. Hilsen mann. Anonym poster: 2b2fa601864134b41edb90908f1d436f 6
Infinite Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Prøver, men mld satte meg litt ut.. Vet han at du vet at han har møtt andre jenter bak ryggen din?
Gjest ts Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Hvis han har hatt et forhold til ei annen mens han datet deg så har han vel ikke akkurat kastet bort tiden sin på deg - snarere tvert i mot? Her ville jeg tolket meldingen i nærheten av bullshit egentlig.. Ikke sant. Jeg ble sint, så han fikk høre det! Men tolker du det som at han vil gå videre med henne? Jeg mener, han hadde kanskje lagt seg flat, unnskyldt seg hvis han virkelig ville satse på meg? Jeg vil jo ikke ha han nå, da dette er et stort svik mot meg, kan ikke stole på han når han bare tyr til andre sånn, men prøver å bearbeide hva han la i mld...
Gjest Ts Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Han oppfører seg som en pikk mot deg med vilje, sånn at du skal sitte igjen med dårlig samvittighet og skyldfølelse over hvorfor forholdet deres tok slutt. Prøv å glem ham. Sånne folk er slitsomme. Tolker du at han ville forholdet skulle ta slutt?
Gjest ts Skrevet 9. mai 2013 #12 Skrevet 9. mai 2013 Dette. Han er et rasshøl på pur faen, rett og slett. Skjønner det ikke bare er å glemme ham, men det er bare det som ligger bak. Hilsen mann. Anonym poster: 2b2fa601864134b41edb90908f1d436f Mener du han ville at forholdet skulle ta slutt? To dager før den mld, skrev han at han elsket meg...
pipegakk Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Tolker du at han ville forholdet skulle ta slutt? Det kan jeg ikke uttale meg om tror jeg, men det jeg mener er at det er veldig typisk for noen mennesker å skyve skylden over på noen andre. Ved å klandre deg for at du har kastet bort årene hans, gir han deg mesteparten av skylden så han kan føle seg bedre selv. Kanskje han gjør det for å minske skyldfølelsen over å ha gått bak ryggen din og vært med ei anna dame? Endret 9. mai 2013 av pipegakk
Gjest Ts Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Vet han at du vet at han har møtt andre jenter bak ryggen din? Han antydet noe selv og jeg avslørte han. Men han prøvde da å bortforklare, pakke det inn...Først, da han skjønte at jeg visste ting, var han som sagt veldig på, skrev han elsket meg, kom til meg, men jeg var kald, avvisende. Men da jeg begynte å vise sinne, sende han stygge mld som en reaksjon på alt, som en reaksjon på hva han har gjort bak ryggen min, sendte han den mld, og har siden vært iskald.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 "Nå kan ikke jeg lese tankene hans selv om vi er av samme kjønn da. Om han virkelig angrer, VET jeg jo ikke. Men jeg TROR at han SIER at han ANGRER (på å kaste bort tiden sin) kun for å SÅRE deg. Det er og mange måter å angre på noe da. Han kan jo angre på mye, uten at han likevel ønsker komme tilbake. Men om han ville da, så høres jo en unnskyldning og å ligge seg flat ut som en god begynnelse. Og om han tror alle broer er brent eller ei, kan ikke jeg si stort på da." Utover det, er jeg enig med litt lengre oppe her. Svar bare med "Det er jeg som har kastet bort tiden." Anonym poster: e40f261dcc92bd6c76182be4b74078ee
Gjest Ts Skrevet 9. mai 2013 #16 Skrevet 9. mai 2013 Hvordan kan noen skrive at man elsker en person, for to dager etterpå være gi f..., være likegyldig..
Gjest anonym Skrevet 9. mai 2013 #17 Skrevet 9. mai 2013 Tilbake: "Det er jeg som har kastet bort tid". Ikke noe mer. han vil at du skal føle selvom det er han som går bak din rygg,psychotender..... han er sint og skuffet fordi du ikke tolererte at han fløy med andre, egoismetendenser. Gå videre og blås i han. Jeg sendte mange andre stygge mld til han etter den mld, klart ikke dy meg, raseriet tok over! Tolker du som om han vil fortsette med henne, siden han skrev den mld?
Gjest Ts Skrevet 9. mai 2013 #18 Skrevet 9. mai 2013 "Nå kan ikke jeg lese tankene hans selv om vi er av samme kjønn da. Om han virkelig angrer, VET jeg jo ikke. Men jeg TROR at han SIER at han ANGRER (på å kaste bort tiden sin) kun for å SÅRE deg. Det er og mange måter å angre på noe da. Han kan jo angre på mye, uten at han likevel ønsker komme tilbake. Men om han ville da, så høres jo en unnskyldning og å ligge seg flat ut som en god begynnelse. Og om han tror alle broer er brent eller ei, kan ikke jeg si stort på da." Utover det, er jeg enig med litt lengre oppe her. Svar bare med "Det er jeg som har kastet bort tiden." Anonym poster: e40f261dcc92bd6c76182be4b74078ee Hmm, mye å tenke på. Kanskje du har rett. Jeg angrer på at jeg ikke bare var stille etter at jeg fikk vite det. Begynte å være det, svarte ha ikke på tlf, mld, var bare borte, men da han kom med kjærlighetserklæringer, kom på døra mi osv, fikk han til slutt kontakt. Skulle bare ignorert, for nå har han snudd det på en måte, med å få meg til å føle meg kjip...Kanskje han hadde tenkt mer over det hvis jeg var stille ?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #19 Skrevet 9. mai 2013 Hmm, mye å tenke på. Kanskje du har rett. Jeg angrer på at jeg ikke bare var stille etter at jeg fikk vite det. Begynte å være det, svarte ha ikke på tlf, mld, var bare borte, men da han kom med kjærlighetserklæringer, kom på døra mi osv, fikk han til slutt kontakt. Skulle bare ignorert, for nå har han snudd det på en måte, med å få meg til å føle meg kjip...Kanskje han hadde tenkt mer over det hvis jeg var stille ? Muligens. Skulle bare ha ignorert. En stillhet kan jo si 'mer' enn hva en selv konkret sier. Den har du kanskje fått kjenne på selv? Og jeg vil heller si at du lar han få deg til å føle deg kjip. Eventuelt lot han, om en ønsker. Anonym poster: e40f261dcc92bd6c76182be4b74078ee
Gjest Miranda2011 Skrevet 9. mai 2013 #20 Skrevet 9. mai 2013 Hvordan kan noen skrive at man elsker en person, for to dager etterpå være gi f..., være likegyldig.. Det er visst veldig lett for noen å si "elsker deg" uten å mene det, har hatt en sånn mann jeg også, han forsvant rett til ei anna 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå