Teriyaki Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Hei. Jeg har en Mini City trille (3-hjuling), men liker den ikke så godt. Har lyst på denne: http://www.brio.no/nn-NO/To_Go_Stroller/Pushchairs/Sitty.aspx Men det ser ikke ut til at ryggen kan legges ned? Den må nesten kunne legges ut da vi sal bruke den som sovevogn når vi er bortreist. Dersom ryggen kan legges ned så blir jeg å selge trehjulingen og heller kjøpe denne.
Severus Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Hvor mye liggestilling ønsker du? Emmaljunga Spider kan legges litt bak sånn at ungen slipper å sitte rett opp og ned å sove. Du kan jo se på Brio Race og Emmaljunga Scooter også. Jeg har en Spider å den lange 3 åringen sover faktisk egentlig nok så godt i den.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Min gamle Brio Sitty har to innstillinger, en ganske rett opp og ned, og en halvt tilbakelent slik at barnet kan ligge bakover og sove. Det har fungert veldig greit hos oss i hvert fall Anonym poster: 3562c0989a11ed75b6398b7300a4d758
Teriyaki Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2013 Hvor mye liggestilling ønsker du? Emmaljunga Spider kan legges litt bak sånn at ungen slipper å sitte rett opp og ned å sove. Du kan jo se på Brio Race og Emmaljunga Scooter også. Jeg har en Spider å den lange 3 åringen sover faktisk egentlig nok så godt i den. Ønsker sånn at det er behagelig for han å sove. Kan ikke være sånn at han bare sitter litt bakoverlent, tror jeg, Likte spideren, men jeg vil ha kalesje til den. I alle fall i utgangspunktet. Det er fordi vi skal til Tyrkia, så må ha noe som kan gi ly for solen, også når han er våken. Men det vi kunne gjort er jo å vente med å selve mini cityen. Den har en helt genial kalesje nemlig, og kan legges nesten helt ned. Eneste grunnen til at jeg ikke liker den så godt, er rett og slett at den er for lav for meg. Ender opp med å enten gå litt krombøyd, eller å sparke i understellet hele tiden. Så hvis vi venter med å selve trehjulingen til etter turen så ser jeg for meg at vi kanskje ikke vil ha like behov for at ryggen skal være helt nedleggbar. Da vil Brio Sitty fungere fint. Men er litt usikker, vil ikke gjøre enda en feil med tanke på triller. Er allerede på trille nummer to. Min gamle Brio Sitty har to innstillinger, en ganske rett opp og ned, og en halvt tilbakelent slik at barnet kan ligge bakover og sove. Det har fungert veldig greit hos oss i hvert fall Anonym poster: 3562c0989a11ed75b6398b7300a4d758 Ok. Ja jeg har sett den kan reguleres litt, men for meg så det bare ut som at det var pittelitt bakoverlent. Men klart, er barnet ordentlig trøtt, så sovner det jo. Skulle man tro..
Severus Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Kalesje er ekstra utstyr både til Spider og Sitty.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå