Gå til innhold

Klokke gull eller rose-gull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg en MK klokke. Usikker på om jeg skal kjøpe rose-gull eller gull. Hva ville dere valgt?

Anonym poster: d65dbd8193bfe05b1888b3665c66613c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en i rosegull, og er veldig fornøyd med den. Må innrømme at jeg gjerne kunne hatt den samme modellen i gull og sølv også, synes de er fine alle sammen.

Skrevet

Synes rosegull er fint, men på en klokke man gjerne har i mange år ville jeg valgt gull :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rosegull, og synes det er utrolig pent. Men gull er også fint!

Anonym poster: f1cd9175c91b508ec8f3791fb783126c

Skrevet

Jeg likte ikke rosegull før i det hele tatt, men har fått sansen for det i det siste. Synes faktisk det er kjempefint. Likevel tror jeg at jeg ville ha valgt gull fordi jeg fremdeles føler det er lettere å kombinere med antrekk og er mer tidløst.

Skrevet

De klokkene fra MK i gull kan virke litt mye. Roségull derimot, er skikkelig pent.

Skrevet

Rosegull er kanskje lettere å kombinere med både gull- og sølvøredobber? Altså mer anvendelig? :)

Skrevet

Rosegull. Deffinitivt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke sansen for rosegull i det hele tatt!!

Det er jo helt orange, og ser rustet ut!

Anonym poster: a413353dd27d376a0355932221efdd5f

Skrevet

Jeg forstår ikke sansen for rosegull i det hele tatt!!

Det er jo helt orange, og ser rustet ut!

Anonym poster: a413353dd27d376a0355932221efdd5f

Da vet jeg ikke hvilke klokker du har sett på? Jeg synes de er mer rosa/champagne-gull, ikke oransje-gull. Klokken min fra Marc Jacobs i rosegull går mer mot det rosa, hvert fall. Samme med den fra Michael Kors. Ellers kan det vel hende at de ser ulike ut i forskjellig lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...