Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går gikk det opp et lys for meg.

For et par uker siden ble det slutt mellom meg og en jeg datet. La oss kalle han mr T. Jeg dummet meg fulstendig ut og var nok enda dummere etterpå når jeg forsøkte å rette det opp. Så jeg har vært furteguri i et par uker. Helt til i går, da gikk det opp et lys for meg, og jeg ønsker derfor å dele dette med dere flotte jenter som også har hjertesorg.

Fordi det ble slutt mellom meg og mr T så har jeg altså muret meg litt inne, men for to dager siden så fikk jeg en invitasjon av en kar , han kan vi kalle mr D. Han hadde sett profilen min på et nettdating side og hadde lyst å møte meg. Jeg var egentlig ikke så gira, da mr T var i hode mitt. Men jeg fant vel egentlig ut at jeg trengte å komme meg litt ut. Siden jeg skal flytte så fortalte jeg dette til mr D, og lurte på om han forsatt hadde lyst å møte meg, tross alt at han fikk vite i forkant at han aldri kom til å møte meg igjen. Men han ville.

Mr D tok meg med ut på 3 retters med vin. Ja hele pakka! Siden jeg skal flytte så synes jeg det var best at jeg betalte maten min selv. Han trengte jo ikke å prøve å impnere meg. Men han insisterte. Når jeg spurte hvorfor, så svarte han " Jeg er mann, og har forsatt lyst å føle meg som en maan. En mann tar vare på en jente, og jenter liker å bli tatt vare på." Klart vi liker å bli tatt vare på. :-)

Mr T, han ville dele regningen!

Det er alltid jeg som bruker å stille spørsmålene når jeg er på date, men ikke i går. Mr D var den som stilte meg spørsmål. Han viste interesse for meg selv om han vet at han aldri kom til å møte meg igjen.

Mr T snakket stort sett om sykdom, og spurte han meg et spørsmål så var det fordi jeg hadde stilt han spørsmålet først.

På profilen min så står det at jeg liker å overraske de jeg er glad i. Jeg lager alt fra små kort til hyggelige gaver. Alltid med en god tanke bak.

Dette hadde mr D lest, og han hadde med en liten hjertesjokolade som står # en god klem" på. Mr T ga meg aldri så mye som et lite kompliment engang! Det var jeg som overrasket med hyggelige overraskelser, kompliment og ga han en koslig kallenavn.

Konklusjon min ble at Mr D er en flott kar, som fortjener ei jævlig bra dame! Selv om han ikke var min type så synes jeg at han har et stort hjerte!

Mr T burde være lykkelig for å ha fått møtt meg, tross alt at jeg oppførte meg dumt på slutten. Jeg var jo meg selv, helt til jeg dummet meg ut.

Jenter! Sitter du å suttrer over en idiot så slutt med det! Det er en grunn for at det ble slutt. Grunnen er at det finnes en som er mye bedre for deg!

En som viser interesse, en som viser omsorg, en som overrarasker med hyggelige overraskelser. Det er det vi fortjener!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så glad du har sett lyset. Gratulerer.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er vell og bra det, men jeg synes det er synd at du holder det i mot Mr T. at han ville dele regningen.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det at mr D ikke er "din type" ødela historien.

Anonym poster: 6811f1eeac52d54593afeaa6fb70d724

• Liker 8
Gjest .-L-.
Skrevet

Ser for meg at det blir en del bitre innlegg fra menn nå.

Kjipt at han snille ikke var din type, slikt skjer :(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spandere, fylle oppmerksomhetsbehovet og gi gaver. Gotcha, da prøver jeg det neste gang.

Anonym poster: e245c755032954d552fb91611e1150c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt greien med dette innlegget... du fremstiller Mr. D som drømmemannen i fht Mr. T, men avslutter likevel innlegget med at Mr. D ikke er din type.

Det som skjer er at du faller for nok en Mr. T. For man lærer aldri.

Anonym poster: 8300b226d2c7b630f1a63b58df864622

• Liker 7
Skrevet

Ser for meg at det blir en del bitre innlegg fra menn nå.

Ja. Fy faen! Jeg skal skrive et av de bitreste innleggene i KGs historie.

To be continued

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt greien med dette innlegget... du fremstiller Mr. D som drømmemannen i fht Mr. T, men avslutter likevel innlegget med at Mr. D ikke er din type.

Det som skjer er at du faller for nok en Mr. T. For man lærer aldri.

Det er jo ikke alle man får den rette kjemien med da^^

Gjest .-L-.
Skrevet

Ja. Fy faen! Jeg skal skrive et av de bitreste innleggene i KGs historie.

To be continued

Venter i spenning :)

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Hvis han var så fantastisk og gjorde alt rett, hvorfor var han ikke din type da?

Endret av Penny_Lane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sutrer ikke, jeg tar hevn. Funker fjell.

Anonym poster: dd7ca2954f37eaac15cf556c0e837845

Skrevet

Mr T burde være lykkelig for å ha fått møtt meg, tross alt at jeg oppførte meg dumt på slutten. Jeg var jo meg selv, helt til jeg dummet meg ut.

Da er du vel like lykkelig over at han var seg selv, i stedet for å prøve å spille prince Charming?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke alle man får den rette kjemien med da^^

Nei. Det er sant. Men det betyr likevel ikke at jeg skjønte poenget med TS sitt innlegg.

Hun sier hun dummet seg ut og har sutret, og så er det Mr. T som er the bad guy... jeg forstår ikke greien.

Gjest Raindrops
Skrevet

Vet ikke om det er jeg som bare er kynisk, men min første tanke var ikke at Mr D. er snillere, bare smartere. Jeg tror jeg trenger romantikk igjen snart :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sutrer ikke, jeg tar hevn. Funker fjell.

Anonym poster: dd7ca2954f37eaac15cf556c0e837845

En bitter hevngjerrighet er jo alltid en kjempeegenskap da.

Anonym poster: a39c8e4a1efd2c3ea87f46ca2682e967

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er jeg som bare er kynisk, men min første tanke var ikke at Mr D. er snillere, bare smartere. Jeg tror jeg trenger romantikk igjen snart :ler:

Det tenkte jeg også. Veldig sannsynlig at han velger å bruke tid og penger på ei dame han aldri kommer til å se igjen uten å forvente noe. :P Ikke at det er noe galt med det altså.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Det tenkte jeg også. Veldig sannsynlig at han velger å bruke tid og penger på ei dame han aldri kommer til å se igjen uten å forvente noe. :P Ikke at det er noe galt med det altså.

Neida, ingenting galt i det, det store spørsmålet nå er bare om det ble noe på han eller ikke :nigo:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Konklusjon: egoisme = utrolig avsindig attraktivt, spandabel og hensynsfull = fortjener verdens beste jente, som ikke er en selv.

I see logic.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...