YoyoMa Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Kjeder meg og har lyst til å date. Hvor på nett går jeg da? Alenemødre, feite chicks, og damer over 30 er uaktuelt for meg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 DIN mor ! - sukker.no - match.com - decate.no Anonym poster: ace9056a8ff643934e21f518dfed2f96
Gjest Eurodice Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Kjeder meg og har lyst til å date. Hvor på nett går jeg da? Alenemødre, feite chicks, og damer over 30 er uaktuelt for meg. Er du sikker på at du selv er en catch? 5
YoyoMa Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2013 DIN mor ! - sukker.no - match.com - decate.no Anonym poster: ace9056a8ff643934e21f518dfed2f96 Takker. Men har du noen gang blitt gjenkjent eller kjent igjen noen på en dateside? Tenker det kanskje er litt flaut
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Takker. Men har du noen gang blitt gjenkjent eller kjent igjen noen på en dateside? Tenker det kanskje er litt flaut Du vil nok høyst sannsynlig finne noen kjente og. Majoriteten er på datingsteder på leting etter noe. Det anses som ganske normalt, med andre ord. Og jeg vil tro, de fleste nye par som finner hverandre, gjorde det på nett. Selv har jeg ikke blitt gjenkjent, men det bunner seg muligens litt at jeg aldri har opprettet en seriøs og aktiv datingprofil. Anonym poster: ace9056a8ff643934e21f518dfed2f96
Gjest .-L-. Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Mange smarte og greie på kg da? Kan jo sende noen en pm?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Takker. Men har du noen gang blitt gjenkjent eller kjent igjen noen på en dateside? Tenker det kanskje er litt flaut Særlig når man har noe å skjule.
YoyoMa Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2013 Mange smarte og greie på kg da? Kan jo sende noen en pm? Gidder ikke sende pm til folk uten bilde, og dette er ikke en dateside 2
Gjest .-L-. Skrevet 10. mai 2013 #9 Skrevet 10. mai 2013 (endret) Gidder ikke sende pm til folk uten bilde, og dette er ikke en dateside Så du vil ikke ha "Alenemødre, feite chicks, og damer over 30" Og kg er ikke bra nok^^ Her inne kan man i alle fall finne ut hvilke verdier, meninger osv folk står for. Tror det er sukker folk stikker på om de bare vil knulle? Rykter jeg har hørt i alle fall. Endret 10. mai 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #10 Skrevet 10. mai 2013 Så du vil ikke ha "Alenemødre, feite chicks, og damer over 30" Og kg er ikke bra nok^^ Her inne kan man i alle fall finne ut hvilke verdier, meninger osv folk står for. Tror det er sukker folk stikker på om de bare vil knulle? Rykter jeg har hørt i alle fall. Jeg var på sukker i en uke. Ble fridd til en gang, ble spurt om å knulle 100+ ganger og ble bedt ut på date 2 ganger. Han første jeg var på date med var en utrolig kjekk og trivelig kar, men kjemien funka dessverre ikke. Han andre jeg dro på date med innledet jeg et forhold med i januar og vi er sammen i dag og antar vi kommer til å være det en goood stund fremover også forhåpentligvis. Han er en mann jeg kan tenke meg å dele resten av livet mitt med. Han er alt jeg ønsker meg og mye mer til tross for at han selvsagt ikke er plettfri (men nå liker jeg ikke menn som er plettfri heller da, for jeg er langt i fra det selv). Men jeg må si at når jeg laget profil på sukker, så hadde jeg ikke akkurat så store forhåpninger for å si det sånn, da jeg vet at de fleste der inne kun er ute etter sex. Anonym poster: a3b7084aa1f1ee63161b0f6ae73ffc13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå