Creo Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 OK, det er en sak jeg ikke forstår. Når vi vet at fett ikke er det som veier tyngst, hvorfor bruker du da vekten din som mål..? Beinbygning, og ikke minst muskler veier mer enn fettet, og da er antall kilo et særdeles dårlig mål. Likevel er det hele tiden snakk om "hvor mye du veier". Poenget er jo hvordan du ser ut, hvordan fett og muskler ligger på din kropp, og ikke hvor mye nåla viser. En person kan veie 75 kg og være alt annet enn overvektig, og en annen på 50 trenger ikke ha "ally mcbeal-size". Jeg har hivd badevekten langt inn i et skap, og synes flere bør gjøre det samme. Kanskje det da blir litt mer fart på flesket, om det nå skal opp eller ned i mengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Helt enig med deg i at det ikke er hva du veier som er det viktigste. Jeg er allikevel helt avhengig av vekta mi Veier meg opptil flere ganger om dagen.. Det jeg sammenlikner meg med er derimot ikke hva ANDRE veier. Bruker det mer som en pekepinn for meg selv. Vet jo hva jeg selv har veid i perioder hvor jeg kanskje har vært litt mer fornøyd med kroppen enn jeg er nå 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg kan ikke se på vekta og ut ifra det forklare str. min. Når jeg begynte å trene gikk vekta opp, men buksestr. ned. Vil heller veie mer og ha en stram kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 1. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2002 Anni, jo, men trener du ved siden av? Om du trener styrke vil ikke dette forholdet ha noe å si, og da er du kanskje like langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå