Stinelin Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Noen som vet hvordan denne er? Finner ikke noe ved søk på nettet, men hørte at de hadde en til ca 1000kr.
Stinelin Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2013 Kommer an på, har ikke sett hvordan den er. Er det en enkel sak er det jo dyrt.
charactouy Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 De hadde to stk sist jeg var der. Ene var paraprytrille med bitteliten kalesje, uten fotbrett og full liggestilling. Den andre var hakket større med god kalesje, liggestilling og fotbrett. De så ikke så ille ut kvalitetsmessig, men jeg gikk ikke så nøye over dem heller. Verdt å ta turen for å se i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Jeg kjøpte en vogn derfra ifjor (usikker på om det er samme typen). Jeg var skikkelig misfornøyd med vognen, den var skikkelig vondt å trille og klappet sammen av seg selv etter en periode. Det endte opp med at jeg under en shoppingtur på senteret måtte handle ny vogn, kjøpte en billig fra 4ME som jeg har vært veldig fornøyd med. Anonym poster: 43ba7f27af6895b3ed626c5fb7cfb920
Stinelin Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er generelt skeptisk til Europrisvarer, men det hadde vært lettvint i forhold til å bestille på nettet. Får ta en tur og sjekke dem ut.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Jeg som skrev om min erfaring med vognen de solgte ifjor, den nye vognen jeg kjøpte ble kjøpt på Ringo om du har den butikken i nærheten. Anonym poster: 43ba7f27af6895b3ed626c5fb7cfb920
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå